ارتقا ضریب ایمنی شهروندان با احداث سرعتکاه در ۱۵ نقطه حادثه خیز منطقه ۴

ارتقا ضریب ایمنی شهروندان با احداث سرعتکاه در ۱۵ نقطه حادثه خیز منطقه ۴

به گزارش شهریار ، هادی مقدم زاده با اعلام این مطلب گفت: در راستای افزایش ضریب ایمنی شهروندان و عابرین پیاده از ابتدای سال جاری تعداد ۱۵ سرعتکاه در خیابان های محمدی، شهید انصاری فرد، شریفی، شهید عباسزاده و تقاطع قونقا تا میدان جهاد احداث و اصلاح شده است.

وی اضافه کرد، این اقدامات بر اساس مصوبه های کمیته کارشناسی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز و در جهت حفظ سلامت، آرامش و ایمنی شهروندان صورت می گیرد.

شهردار منطقه ۴ با اشاره به اینکه خط‌کشی عابرپیاده یکی از علائم مهم ترافیکی بوده و نقش بسزایی در کاهش سوانح رانندگی و ایمنی شهروندان دارد، افزود، در همین راستا و افزایش ضریب ایمنی تردد و برقراری نظم و تامین امنیت شهروندان، شهرداری منطقه ۴ تبریز نسبت به خط کشی خطوط عابر پیاده به مساحت یک هزارمترمربع در حوزه شهرداری این منطقه اقدام کرده است.

وی اضافه کرد، ایمن‌سازی معابر با خط‌کشی عابر پیاده و علائم و تجهیزات ترافیکی، نقش عمده‌ای در کاهش سوانح رانندگی داشته و ضریب ایمنی تردد شهروندان را افزایش می‌دهد.

او ادامه داد، خط کشی محوری و نصب علائم ترافیکی در اتوبان پاسداران، مسیر رفت و برگشت بلوار آذربایجان و میدان آذربایجان و خیابان های ورزش، کوچه باغ، قدس، شهید ستوده شمالی و جنوبی، فلسطین، بارون آواک، انصاری فرد و دکتر قریب صورت پذیرفته است.

مقدم زاده تصریح کرد، احداث و رنگ‌آمیزی سرعت‌ کاه‌های معابر، عابر پیاده و نصب علائم و موانع ترافیکی از اقدامات حوزه حمل و نقل و ترافیک شهرداری است که به صورت مستمر اجرا می‌شود.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات