طرح های بالای ۹۰ درصد آذربایجان شرقی در اولویت تخصیص اعتبار است

طرح های بالای ۹۰ درصد آذربایجان شرقی در اولویت تخصیص اعتبار است

به گزارش شهریار به نقل از نصر،  حیدر فتح زاده در جلسه کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه گذاری استان اظهار کرد: پروژه های عمرانی استانی در پایش و رصد مستمر هستند و اتمام پروژه هایی که پیشرفت فیزیکی بالایی دارند در اولویت است و اعتبار لازم برای اتمام آنها تخصیص می یابد.

وی افزود: مهترین پروژه های بالای ۹۰ درصد استان بیشتر از سوی دستگاه های نوسازی و تجهیز مدارس، ورزش و جوانان، آب منطقه‌ای، جهاد کشاورزی، دانشگاه علوم پزشکی و راه و شهرسازی در حال اجراست و این دستگاه ها با جذب اعتبارات، باید این پروزه ها را در صف بهره برداری قرار دهند.
فتح زاده گفت: حدود ۳۸۰ پروژه نیمه تمام در استان وجود دارد که با وضع فعلی محدودیت منابع مالی، برای اتمام این پروژه ها زمان زیادی لازم است.
وی اظهار کرد: بر این اساس انتظار داریم دستگاه های اجرایی استان به طور شفاف و روشن با تمام ظرفیت ها و منابع موجود پای کار باشند و مدل مطلوب الگوی مشارکت بخش خصوصی و عمومی در اتمام طرح های عمرانی دستگاه های اجرایی بر اساس بند الف ماده ۲۷ قانون الحاق (۲) و تبصره ۴ قانون بودجه سال ۱۴۰۲ را که مهمترین هدف در بخش پروژه های عمرانی است مد نظر قرار دهند.
فتح زاده ادامه داد: با توجه به اینکه بخشی از پروژه های عمرانی استان زیر ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند، باید با بهره گیری از ظرفیت ها و توانمندی های بخش خصوصی و عمومی، مدلی برای اتمام پروژه ها در شهرستان های استان تدوین شود و بخش خصوصی و عمومی نیز از این ظرفیت ها اطلاع لازم را داشته باشند.
لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات