دیدار مدیر عامل سازمان آتش نشانی تبریز با محمد داداش زاده جانباز دوران دفاع مقدس

دیدار مدیر عامل سازمان آتش نشانی تبریز با محمد داداش زاده جانباز دوران دفاع مقدس

به گزارش شهریار ، سعید صالح نیا مدیر عامل سازمان آتش نشانی تبریز با حضور در منزل محمد داداش زاده که افتخار جانبازی دوران دفاع مقدس را در کارنامه دارد،دیدار و گفتگو کرد.

وی در این دیدار با جانباز سرافراز هشت سال دفاع مقدس،امنیت و آرامش ملی ایران را مدیون از خود گذشتگی و جانفشانی های شهدا، جانبازان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس خواند و افزود: ما قدردان رشادت های شهدا و عزیزان جانباز و ایثارگر هستیم و خدمت کردن به آنها را وظیفه خود می دانیم.

صالح نیا تصریح کرد: امروز پیشرفت، توسعه و عزت جمهوری اسلامی ایران در دنیا مرهون جانفشانی ها و روحیه ایثارگری شهدا و جانبازان عزیز بوده و صبر و استقامت آنان برای اقشار مختلف مردم الگوست زیرا آنان با خداوند تبارک و تعالی معامله کرده اند که قیمت و ارزش این معامله کمتر از شهادت نیست.

وی افزود: ما وظیفه داریم به تکریم جانبازان سرافراز میهن اسلامی بپردازیم و در راستای نشر فرهنگ ایثار و شهادت و انتقال سیره این عزیزان به جامعه بویژه نوجوانان و جوانان تلاش کنیم.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی تبریز در خاتمه با اعطاء لوح سپاس گفت: جانبازان و ایثارگران بزرگترین یادگاران دفاع مقدس هستند که جامعه ایران اسلامی همیشه به این دلاورمردان مدیون است و روحیه بالای خانواده معظم شهدا و جانبازان بزرگترین درس برای ماست.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات