پیشرفت فیزیکی ۶۰ درصدی پروژه تقاطع غیرهمسطح قراملک

پیشرفت فیزیکی ۶۰ درصدی پروژه تقاطع غیرهمسطح قراملک

به گزارش شهریار ، موسی علی‌پور زنوزی با اعلام این خبر گفت: تاکنون ۱۰۰ قطعه از قطعات سگمنتال مورد نیاز برای نصب عرشه تقاطع غیرهمسطح قراملک در محل کارگاه تولید شده و این پروژه فرامنطقه ای با ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی همچنان در حال اجرا است.

شهردار منطقه ۲ با اعلام اینکه عملیات نصب قطعات تولید شده سگمنتال عرشه این پل روگذر نیز در دست اقدام است افزود: سه پایه این پل با رفع مشکل لوله گاز واقع در مسیر پروژه در حال احداث است و اجرای این پل روگذر طبق زمانبندی با پیشرفت رو به رشد تداوم دارد.

علی پور، همچنین از تلاش شهرداری منطقه ۲ برای بازگشائی یک باند این روگذر خبر داد و تصریح کرد: برای رفع ترافیک شهری باند شرقی تقاطع غیرهمسطح قراملک به زودی به بهره برداری می رسد و در باند غربی کلیه جبهه های کاری در حال فعالیت است.

شهردار منطقه ۲ با بیان اینکه احداث همزمان رمپ های هر دو طرف پل روگذر قراملک نیز عملیاتی شده است، این تقاطع غیرهمسطح را از مهمترین پروژه های ترافیکی شهر تبریز واقع در حوزه شهرداری منطقه ۶ ذکر کرد.

به گفته علی‌پور، با تکمیل و بهره برداری از این پروژه که دارای معماری خاص و جدید به طول ۵۳۰ متر و عرض ۲۴ متر در بلوار کارگر است، شاهد تحول بزرگ ترافیکی و تسهیل تردد شهروندان در محدوده غرب تبریز و روان سازی ترافیک شهری خواهیم بود.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات