مهلت شرکت در جشنواره عکس فیروزه، تمدید شد

مهلت شرکت در جشنواره عکس فیروزه، تمدید شد

به گزارش شهریار ، امیر نصیربیگی با اشاره به محدودیت زمانی و اجرایی با توجه به شرایط حاضر و همچنین درخواست هنرمندان و عکاسان برای حضور و همراهی در این رویدا، اظهار داشت: این رویداد علاوه بر جنبه‌های هنری، زمینه‌ای برای حضور اقشار مختلف شهروندان فراهم ساخته و از این رو با در نظر گرفتن شرایط فعلی، مهلت شرکت در جشنواره تا ۲۸ تیرماه تمدید شده است.

رئیس ستاد برگزاری نهمین جشنواره عکس فیروزه افزود: جشنواره فیروزه در این دوره، با تغییر در رویکرد و اجرای خود، تلاش دارد به جنبه های مختلف فرهنگی، محتوایی و شهری تبریز توجه کند و به ترسیم تصویری زیبا، پویا، ماندگار و ارزشمند برای آیندگان تلاش کند.

وی خاطر نشان کرد: افراد علاقمند برای شرکت و حضور در این رویداد می توانند تا ۲۸ تیرماه نسبت به ارسال آثار خود، منطبق بر فراخوان اعلام شده از سوی دبیرخانه جشنواره اقدام کنند.

نصیربیگی خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه تقویم روزهای منتهی به زمان تمدید جشنواره، با مناسبت هایی چون سوگواری ماه محرم، اربعین سومین شهید محراب تبریز حضرت آیت‌الله آل هاشم، ریاست محترم جمهوری فقید، استاندار فقید آذربایجان‌شرقی و دیگر شهدای خدمت همزمان است، پیش‌بینی می‌شود تصاویری با موضوعات جاری به این دوره جشنواره فیروزه ارسال شده و این آثار در تاریخ شهر ماندگار شوند.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز در خاتمه،، زمان برگزاری آیین اختتام نهمین جشنواره جشنواره سراسری عکس فیروزه را در مرداد ماه سال‌جاری عنوان کرد.

گفتنی است جشنواره سراسری عکس فیروزه با هدف گذاری منطبق بر نیازهای فرهنگی و اجتماعی تبریز، نهمین دوره خود را در هفت محور اصلی و دو بخش مجموعه عکس و تک عکس برگزار می کند.


هنرمندان عکاس و شهروندان می توانند با مطالعه فراخوان و محورهای موضوعی در درگاه اینترنتی firoozeh.tabriz.ir نسبت به مشارکت در این رویداد ملی اقدام نمایند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات