پیام تسلیت شهردار غزه در پی شهادت آیت الله رئیسی و هیات همراه

پیام تسلیت شهردار غزه در پی شهادت آیت الله رئیسی و هیات همراه

به گزارش شهریار ، یحیی السراج شهردار غزه در این پیام خطاب به شهردار کلانشهر تبریز آورده است: از طرف مردم فلسطین در شهر غزه، شورای شهر و خودم شهادت رئیس جمهور محترم جناب آقای ابراهیم رئیسی، وزیر امور خارجه ایران و هیئت همراه صمیمانه تسلیت عرض می نمایم.

شهردار غزه در بخش دیگری از این پیام عنوان کرده است: این لحظات آکنده از اندوه عمیق است و ما در غم از دست دادن این عزیزان به شما می پیوندیم. کمک های وی در راستای توسعه ایران و تعهد او به عدالت و درست کاری اثری ماندگار و جاودان از خود به جا گذاشته است.

یحیی السراج خاطرنشان کرد: ما در این دوران سخت با شما ابراز همبستگی می کنیم و فکر و دعایمان در گذر از این دوران سخت با خانواده رئیس جمهور، شهروندان تبریز و همه ایرانیان است. لطفا همدردی صمیمانه ما را به همه کسانی که در این ضایعه بزرگ متاثر شده اند ابراز نمایید.

همچنین طی روزهای اخیر نیز ایلسور متشین شهردار قازان روسیه و الکساندر استودنف شهردار موگیلف با ارسال پیام‌های جداگانه به یعقوب شهردار تبریز، شهادت رئیس جمهور کشورمان، استاندار آذربایجان‌شرقی، نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان شرقی‌وامام جمعه تبریز و دیگر شهدای سانحه هوایی اخیر را تسلیت گفتند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات