گام های آخر برای مسیرگشایی باند کندرو جاده تهران/ پست برق جاده تهران جابه جا می‌شود

گام های آخر برای مسیرگشایی باند کندرو جاده تهران/ پست برق جاده تهران جابه جا می‌شود

به گزارش شهریار ، اکبر پورخردمند در بازدید از مسیرگشایی باند کندرو جاده تهران گفت: ساختمان معوض پست برق جاده تهران توسط شهرداری منطقه ۵ احداث شده و به زودی تجهیزات آن توسط شرکت توزیع نیروی برق تبریز نصب می شود.

وی برچیدن ترانس قدیمی جاده تهران را گامی بزرگ برای اجرای مسیرگشایی باند کندرو خواند و گفت: بر اساس توافق صورت گرفته تا اواخر این ماه آینده نسبت به جمع آوری پست قدیمی و آزادسازی مسیر اقدام می شود.

پورخردمند یادآور شد: در جلسه مشترک مدیران ارشد شرکت توزیع نیروی برق تبریز و شهردار منطقه ۵ بر سر جابجایی چهار ایستگاه برق واقع در مسیرگشایی باند کندرو جنوبی جاده تهران توافق شده بود.

شهردار منطقه ۵ با اشاره به اهمیت مسیرگشایی باند کندرو جنوبی جاده تهران گفت: ترافیک لاین رفت جاده تهران به دلیل وجود واحدهای تولیدی و خدماتی در این مسیر بسیار زیاد بوده و لازم است برای کاهش بار ترافیکی در اسرع وقت مسیرگشایی این باند به اتمام برسد.

وی با اشاره به عزم شهرداری برای اتمام مسیرگشایی تاکید کرد: آن دسته از مالکانی که نسبت به توافق با شهرداری اقدام نمی کنند از طریق ماده ۸ نسبت به تملک و تخریب اقدام می شود.

گفتنی است ۹۵ درصد مسیرگشایی باند کندرو جاده تهران به طول چهار کیلومتر به اتمام رسیده و اقدامات نهایی برای اتمام تملک و مسیرگشایی درحال انجام است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات