توزیع ۳۲۰ تن آسفالت از حد فاصل میدان راه‌آهن تا چهارراه خطیب

توزیع ۳۲۰ تن آسفالت از حد فاصل میدان راه‌آهن تا چهارراه خطیب

به گزارش شهریار ، رضا جان‌فشان نوبری با اشاره به عملیات آسفالت‌ریزی مستمر در معابر غرب و شمال‌غرب تبریز توسط شهرداری منطقه ۶ تبریز اظهار کرد: در راستای اصلاح و بهسازی معابر و کاهش بار ترافیکی در غرب و شمال‌غرب تبریز، معابر اصلی و فرعی با اولویت بندی درحال آسفالت‌ریزی است.

وی افزود: یکی از مهم‌ترین اولویت های شهرداری منطقه ۶ تبریز، نهضت آسفالت در مسیرهای اصلی کلان‌شهر است که با اهتمام ویژه معاونت فنی و عمرانی منطقه در حال اجراست.

شهردار منطقه ۶ تبریز در ادامه اظهار کرد: در ادامه عملیات توزیع آسفالت در معابر اصلی و فرعی سطح حوزه استحفاظی، عملیات توزیع آسفالت مسیر خیابان ۲۲ بهمن حدفاصل میدان راه‌آهن به سمت چهارراه خطیب آغاز شده و در حال اجراست.

وی در ادامه اذعان کرد: تاکنون ۳۲۰ تن آسفالت در ادامه اقدامات عمرانی و زیربنایی این مسیر توسط معاونت فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۶ تبریز توزیع شده و این عملیات همچنان ادامه دارد.

جان‌فشان نوبری همچنین تصریح کرد: آسفالت‌ریزی سایر معابر اصلی و فرعی منطقه طبق برنامه ریزی مدون تدوام خواهد یافت.

رضا جان‌فشان نوبری در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: عملیات تخریب و حفاری مسیر خیابان اشکان کوی افسران، به منظور جدول‌گذاری توسط معاونت فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۶ تبریز آغاز شده است.

وی افزود: عملیات تخریب جداول این مسیر به صورت مستمر در حال اجراست که پس از اتمام این مرحله، عملیات جدول‌کشی دوبل انجام می‌شود.

شهردار منطقه ۶ تبریز در ادامه اذعان کرد: جهت اجرای این پروژه مبلغی افزون بر ۱۴ میلیارد ریال پیش‌بینی شده است که امیدواریم با تلاش شبانه‌روزی همکارانم در شهرداری این منطقه، بزودی شاهد بهره‌برداری از این پروژه باشیم.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات