ضرورت ارتقا سلامت اجتماعی با توسعه ظرفیت‌های ورزشی در محلات کم برخوردار

ضرورت ارتقا سلامت اجتماعی با توسعه ظرفیت‌های ورزشی در محلات کم برخوردار

به گزارش شهریار ، حجت الاسلام رسول برگی با تاکید بر ضرورت ارتقا سلامت اجتماعی با توسعه ظرفیت‌های ورزشی در محلات کم برخوردارافزود: یکی از مهمترین دغدغه های شورای شهر ایجاد بسترهای مناسب و لازم در راستای سلامت شهروندی و استفاده از امکانات رفاهی و ورزشی در شهر است.

وی گفت: بر همین اساس خوشبختانه اقدامات ارزنده ای انجام یافته که می توان به مبادرت احداث ۲۵ پروژه سالن ورزشی توسط شهرداری منطقه ۱ در سطح شهر اشاره کرد که بسیار کار مهم و ارزشمندی بوده و می تواند به پویایی و سلامت شهروندان به ویژه نوجوانان و جوانان کمک شایانی کند.

حجت الاسلام برگی تصریح کرد: در کنار این اقدامات احداث زمین های ورزشی چمن مصنوعی نیز یکی دیگر از اقدامات شایسته و مهم در شهر است که منطقه ۱ نیز در این حوزه خوب عمل کرده و احداث زمین ورزشی واقع در کوی شهدای لاله یکی از این اقدامات شایسته به شمار می رود.

حجت الاسلام و المسلمین حاج رسول برگی همچنین ضمن بازدید از بخش های مختلف فرهنگسرای جدیدالاحداث شهدای لاله عباسی اعلام کرد: یکی از مهمترین اقدامات در حوزه توانمندسازی شهروندان ایجاد بسترهای مناسب با هدف استفاده از امکانات و فضاهای فرهنگی، اجتماعی، هنری و ورزشی توسط شهرداری است.

وی گفت: مقوله فرهنگ یکی از اصلی ترین دغدغه های شورای شهر است که با تمام توان جهت ترویج و نهادینه کردن این امر اقدام می نمائیم و برای فرهنگسازی در حوزه های مختلف شهری از هیچ امری فروگذار نمی گردیم.

حجت الاسلام برگی افزود: بر همین اساس احداث فرهنگسراها می تواند به توانمندسازی شهروندان و آموزش های شهروندی کمک شایانی کرده و بسیاری از آسیب های اجتماعی، مسائل و مصائب شهری به واسطه کلاس های آموزشی و برنامه های مختلف در فرهنگسراها و خانه های فرهنگ حل شود.

عضو شورای اسلامی شهر تصریح کرد: خوشبختانه در این مهم شهرداری منطقه ۱ بسیار خوب عمل کرده و با احداث فرهنگسرای شهدای لاله و تشکیل کلاس های مختلف آموزشی شاهد حضور صدها خانواده در برنامه های این فرهنگسرا هستیم و امور فرهنگی این منطقه نمره قابل قبولی از این اقدامات گرفته است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات