اجراي مانور كنترل شبكه با محوريت مركز كنترل پشتيبان ...

به گزارش پایگاه خبری توانیر، با توجه به شرایط موجود و لزوم بالابردن انعطاف پذیری و تاب آوری در کنترل شبکه، حفظ آمادگی مرکز پشتیبان در شرایط عادی و اضطرار از جمله اهداف راهبردی معاونت راهبری است.
کوچک محسنی ضمن تقدیر از اقدامات پیشین انجام شده، طرح جدید دیسپاچنگ ملی در بهره برداری همزمان از مراکز اصلی و پشتیبان را از دستاوردهای مهم صنعت برق برشمرد که بعد از یک دهه تلاش بی وقفه در بخش های مختلف شرکت مدیریت شبکه برق ایران به ثمر نشسته است.
سرپرست معاونت راهبری شبکه برق کشور ضمن تشکر از هماهنگی مضاعف مدیر بهره برداری و کنترل شبکه با رئیس مرکز پشتیبان راهبری شبکه برق، قابلیت و پتانسیل ایجاد شده را مرهون هماهنگی و انعطاف پذیری بالا برشمرد و تاکید کرد: وجود همدلی و همکاری در سطوح فنی بین همکاران و استمرار گردش کاری و پرسنلی بین مراکز اصلی و پشتیبان، یک اصل مهم در رسیدن به این هدف می-باشد.
رییس گروه نوبتکار بهره برداری و کنترل شبکه مرکز کنترل پشتیبان نیز، مانور کنترل شبکه با محوریت مرکز پشتیبان را مثبت ارزیابی کرد و اظهار داشت: با ایجاد بستر مناسب جهت استمرار این اقدام، اندک موانع موجود در این زمینه نیز هموار خواهد شد.

لینک اصل خبر در سایت شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    منبع خبر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات