مشاوره ایمنی به شهرستانها، گام هدفمند توسعه ایمنی آتش نشانی تبریز

مشاوره ایمنی به شهرستانها، گام هدفمند توسعه ایمنی آتش نشانی تبریز

به گزارش شهریار ، سعید صالح نیا با بیان اینکه سازمان آتش نشانی تبریز بیشترین سهم از فعالیت ایمنی خود را با ارایه مشاوره ایمنی به شهرستان های استان در سال جاری ادامه می دهد، افزود: در سال جاری ارایه مشاوره های ایمنی در حوزه تامین ایمنی شهری،صنایع،کارخانجات و مراکز خدماتی،درمانی،آموزشی و ... به شهرستان ها در قالب ۷۷ طرح ایمنی ادامه یافته و پیشنهاد اجرای ایده های نوین ایمنی نیز در اختیار مسولین ایمنی شهرستان ها قرار می گیرد.

وی اظهار داشت: با رشد و توسعه جمعیت شهری و ایجاد مراکز تولیدی، صنعتی گسترده و ... ضرروت اجرای اقدامات ایمنی متناسب جهت پیشگیری از وقوع حوادث احتمالی و کاهش میزان خسارات جانی و مالی،بیش از پیش نمایان می شود.

صالح نیا به مرجعیت معاونت پیشگیری سازمان آتش نشانی در استان اشاره و افزود: سالانه آموزش های تخصصی در حوزه ایمنی شهری توسط کارشناسان این معاونت به شهرستان های استان ارایه و مشاوره های ایمنی لازم نیز در طول سال ارایه می شود.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی تبریز در خاتمه با اشاره به اینکه، مشاوره ایمنی به شهرستانها گام هدفمند توسعه ایمنی توسط آتش نشانی تبریز در سال جاری است افزود: فروردین  ۲۵ طرح و اردیبهشت ماه سال جاری  ۵۲ طرح ایمنی مورد مشاوره کارشناسان این سازمان با سایر شهرستان ها انجام گرفته است.

وی یاد آور شد: هم افزایی در راستای پیشگیری از وقوع حوادث، بهترین و مقرون به صرفه ترین سیاست سازمان های آتش نشانی باید قرار گیرد تا شاهد کاهش چشمگیر میزان خسارات مالی و صدمات جانی در آتیه نزدیک باشیم.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات