اجرای همزمان ۶۵۰ تن آسفالت در جنوب غرب تبریز

اجرای همزمان ۶۵۰ تن آسفالت در جنوب غرب تبریز

به گزارش شهریار نیوز، اصغر آدی بیگ اظهار کرد: ساماندهی جاده صنعت در راستای مطالبات چندین ساله صنعتگران و کارگران بود، آسفالت ریزی رویه این مسیر در حال اجرا است.

وی با بیان اینکه مسیر رفت و برگشت این مسیر ۱ هزار و ۵۰۰ مترمربع است، افزود: مبلغ قرار داد این پروژه ۱۲۵ میلیارد ریال است و در سال گذشته نیز عملیات تراشه برداری و زیر سازی و آسفالت زیره صورت گرفته است.

آدی بیگ در ادامه بیان کرد: بعد از اتمام عملیات آسفالت تراشی و زیر سازی، عملیات آسفالت ریزی رگلاژه و زیره، به صورت شبانه برای جلوگیری از ترافیک در میدان امام حسین در حال انجام است.

وی با اشاره به اینکه مساحت کل مسیر هفت هزار متر مربع است، افزود: پیش بینی می‌شود ۱ هزار و ۸۰۰ تن آسفالت زیره و رویه در این منطقه استفاده شود.

شهردار منطقه ۷ تبریز در ادامه عنوان کرد: عملیات آسفالت ریزی در خیابان میرزا علی دواچی مسیر های اصلی کوچه های نیکو و واصل نیز در حال اجرا است.

وی با اشاره به اینکه تاکنون ۵۰۰ تن اسفالت در این محلات اجرا شده است، افزود: امروز بیش از ۶۷ تن اسفالت در این محل توسط شهرداری ناحیه یک اجرا شد و این عملیات همچنان ادامه خواهد داشت.

آدی بیگ یادآوری کرد: به منظور جلب رضایت شهروندان، آسفالت اساسی، لکه‌گیری و چاله‌زدایی از سوی پیمانکاران حوزه معاونت فنی و عمرانی و اکیپ‌های معاونت خدمات شهری و اجرایی منطقه و بر حسب اولویت‌بندی و برنامه زمان‌بندی شده صورت می گیرد.

شهردار منطقه ۷ تبریز همچنین از اجرای مراحل پایانی عملیات کف سازی ۶۵۰ مترمربعی دور میدان خشکبار با هدف ساماندهی و بهسازی معابر شهری خبر داد.

اصغر آدی بیگ با اشاره به اعتبار یک میلیارد تومانی این پروژه اظهار کرد: جدول گذاری این پروژه به طول دویست متر بوده و کف سازی به طول ۴۳۰ متر در عرض ۱.۵ متر در حال اجرا است و مراحل پایانی را طی می کند.

وی با اشاره به اینکه اصلاح و اجرای کف پوش ۶۵۰ مترمربع است، افزود: مدت اجرای این پروژه ۲۰ روز کاری است.

آدی بیگ ضمن تشکر از صبر و شکیبایی اهالی و شهروندان گفت : اجرای هر گونه عملیات عمرانی جز با همکاری شهروندان عزیز امکان پذیر نخواهد بود.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات