اتمام عملیات کفسازی ۳ هزار متر مربعی روفوژ میانی جاده جوان

اتمام عملیات کفسازی ۳ هزار متر مربعی روفوژ میانی جاده جوان

به گزارش شهریار ، علی قاسمی با اعلام خبر تسریع  و شتاب عملیات عمرانی در جاده جوان در راستای تعریض و بازگشایی امتداد این جاده و ساماندهی ورودی شرقی ورزشگاه یادگار امام(ره) خبر داد وگفت: عملیات تعریض وهمچنین بازگشایی امتداد خیابان جوان به طول ۳۵۰ متر وعرض ۳۵ متردرحال اتمام است

وی گفت: برای آماده سازی این مسیر دسترسی به ورزشگاه یادگار امام ( ع ) به ارتفاع ۳ متر وحجم ۲ هزار متر مکعب دیوار سنگی احداث وهمچنین ۵ هزار متر جدول گذاری انجام شده است.

وی با اشاره به تسریع در عملیات عمرانی این پروژه گفت: با تلاش همکاران معاونت عمرانی عملیات آسفالت ریزی این مسیر به طول هزار متر و در عرض ۱۰ متر با ۳ هزار تن آسفالت در حال انجام است که به زودی این پروژه آماده بهره برداری کامل می شود.

وی افزود: این پروژه دارای دو لاین رفت و برگشت است که برای همسطح سازی لاین های رفت وبرگشت ، به طول ۴۵۰ متر ودر ارتفاع ۱۰ متر وبه حجم ۸۰۰ هزار متر مکعب عملیات خاک برداری و خاکریزی انجام شده است.

قاسمی ادامه داد: همچنین جدول گذاری جوب  های سمت شرقی وغربی وهمچنین رفوژ میانی این جاده به طول ۵ هزار متر به اتمام رسیده است.

وی ادامه داد: با اجرای عملیات عمرانی در ضلع شرقی ورزشگاه یادگار امام، خیابان جوان به عنوان مسیر دسترسی به استادیوم به طول ۸۵۰ متر افزایش و عرض آن تا ۳۵ متر تعریض می گردد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات