دادستان تبریز: دستگاه های دولتی از اراضی ملی صیانت کنند

دادستان تبریز: دستگاه های دولتی از اراضی ملی صیانت کنند

به گزارش شهریار به نقل از ایرنا، بابک محبوب علیلو روز پنجشنبه در جلسه کارگروه شورای حفاظت از اراضی ملی و منابع طبیعی استان، بررسی عملکرد دستگاه های دولتی و رفع موانع موجود در اجرای طرح حدنگار را از اهداف اصلی و مهم این کارگروه اعلام و اظهار کرد: باید مدیران دستگاه های اجرایی در این زمینه حساسیت های لازم را نشان دهند.

وی بر لزوم اهتمام ویژه دستگاه‌های دولتی و اجرایی در راستای حفاظت از اراضی ملی و منابع طبیعی تاکید کرد و افزود: هر گونه سهل انگاری در این رابطه می تواند منجر به لطمات جبران ناپذیر به بدنه دولت شود.

محبوب علیلو حفاظت از اراضی ملی و منابع طبیعی را جزو دغدغه ها و اولویت های دستگاه های مربوط برشمرد و ادامه داد: اجرای کامل طرح حدنگار اراضی ملی دولتی و منابع طبیعی در کاهش اختلافات و منازعات و پیشگیری از تعدی و تعرض به بیت المال و حقوق عامه موثر بوده و هرگونه کوتاهی مدیران اجرایی در اجرای این طرح قابل توجیه نبوده و مستوجب مواخذه است.

وی از شناسایی ۳۲ قطعه از اراضی آزاد راه پیامبر اعظم در حوزه استحفاظی آذربایجان شرقی خبر داد و گفت: پرونده مربوط به اراضی مشخص شده در این آزادراه طبق مستندات قانونی در راستای صدور سند مالکیت تک برگی به نام دولت با نمایندگی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای استان، تشکیل و به اداره ثبت اسناد و املاک برای صدور سند ارسال می شود.

دادستان عمومی و انقلاب اسلامی مرکز آذربایجان شرقی تشکیل کارگروه ویژه حدنگاری و بررسی روزانه درخواست ها و اعلام گزارش مستمر آن به دادستانی را ضروری خواند.

محبوب علیلو اظهار کرد: دادستانی حمایت خود را از اجرای بهینه طرح حدنگار اعلام و دستورهای قضایی لازم برای رفع موانع و تسریع در اجرای این طرح را صادر کرد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات