کاهش مشکلات معیشتی کارکنان اولویت مدیریت شهری

کاهش مشکلات معیشتی کارکنان اولویت مدیریت شهری

به گزارش شهریار ، یعقوب هوشیار در دیدار صمیمانه با رانندگان و کارکنان ستادی ناوگان اتوبوسرانی شهرداری تبریز اظهار کرد: اهتمام شورای اسلامی شهر و شهرداری تبریز تلاش برای خدمت صادقانه به مردم و در کنار آن کاهش مشکلات معیشتی و رفاهی کارکنان با رعایت ضوابط و مقررات جهت ارتقاء آرامش مجموعه و انجام وظایف به نحو مطلوب است .

هوشیار ادامه داد: کارکنان شهرداری صاحبان اصلی این مجموعه هستند و شهرداری خانه دوم کارکنان محسوب می‌شود.

وی با اشاره به اقدامات شهرداری در راستای رفاه کارکنان خاطر نشان کرد : انجام اقدامات لازم جهت تکمیل و بهره برداری از زائرسرای ۸۰ اتاقی شهرداری تبریز در مشهد مقدس برای استفاده تمامی کارکنان زحمتکش، اهدای بسته های معیشتی بصورت مستمر ، بیمه تکمیلی کارکنان و پاداش در مناسبت های طول سال،ایجاد صندوق مسکن کارکنان و تشویق کارکنان نمونه از جمله اقدامات شهرداری تبریز در راستای قدردانی از زحمات همکاران است.

شهردار تبریز خاطرنشان کرد: یک تیم از امور اداری شهرداری جهت بررسی حقوق و مزایای کارکنان اتوبوسرانی و تطبیق آن با ضوابط و مقررات و همچنین تشکیل سومین شرکت جهت سهیم شدن کارکنان در این شرکت ها مامور خواهد شد.

هوشیار در پایان از زحمات پرسنل شهرداری تبریز در خدمت مسئولانه به شهر و شهروندان قدردانی کرد و گفت: هر گونه مشکلات کارکنان بررسی و طبق ضوابط و مقررات  اتخاذ تصمیم گیری می‌شود..

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات