اصلاح هندسی مسیر ۳۵ متری ماکروویو رو به اتمام است

اصلاح هندسی مسیر ۳۵ متری ماکروویو رو به اتمام است

به گزارش شهریار ، موسی علی‌پور زنوزی با اعلام این خبر گفت: اصلاح هندسی خیابان ۳۵ متری ماکروویو شهرک زعفرانیه که برای تامین سلامت ترددی شهروندان و انجام جدول گذاری از میدان دانش تا مقابل کتابخانه مرکزی دانشگاه تبریز در حال احداث بود، رو به اتمام است و آماده بهره برداری می شود.

شهردار منطقه ۲ هدف از اجرای اصلاح هندسی خیابان ماکروویو را تامین امنیت رفت و آمد شهروندان، انجام اصلاحات ترددی و رفع خطر از مسیر مذکور برشمرد.

وی همچنین گفت: به منظور تردد بدون حادثه شهروندان به هنگام گذر از معابر شهری و در راستای تامین امنیت عبور و مرور از مسیرها، سرعتکاه شهرک یاغچیان رنگ آمیزی دوجزئی شد.

علی‌پور افزود: معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه ۲ سرعتکاه خیابان نور شهرک یاغچیان را با استفاده از رنگ دوجزئی رنگ آمیزی ترافیکی کرده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: "طرح خدمات محله ای" در کوی های امین شهرک زعفرانیه و قازان داغی و تمامی فرعی های منتهی به این محلات با ارائه خدمات مضاعف شهری توسط خادمان ناحیه ۱ به انجام رسید.

وی افزود: این طرح به طور چند روز متوالی در آیتم های مختلف همچون لکه گیری آسفالت و مرمت دریچه ها، جاگذاری باکس های جدید زباله و تعمیر و رنگ آمیزی باکس های معیوب، همسطح سازی و صداگیری دریچه ها، رنگ آمیزی نرده ها و ... برای بهسازی معابر کوی های مذکور عملیاتی شد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات