«با انرژي»، پويشي براي فرهنگ سازي مصرف بهينه برق و ...

به گزارش پایگاه خبری توانیر، محسن ذبیحی در گفت و گو با رادیو اقتصاد، «با انرژی» را  از مهمترین پویشهای صرفه جویی برق عنوان کرد که از ١٥ اردیبهشت امسال آغاز شده و تا پایان شهریور (در مناطق گرمسیر تا ١٥ مهر ماه) ادامه دارد.
وی تصریح کرد: با بهره گیری از این پویش تلاش داریم با آگاهی بخشی به مردم بدون کاهش رفاه نسبی، حداقل ١٥ درصد از مصرف برق بخشهای خانگی و تجاری را کاهش داده و برق صرفه جویی شده را در اختیار بخشهای مولد کشور قرار دهیم.
ذبیحی با اشاره به پیش بینی جوایز نفیس صرفه جویی در این پویش از اختصاص ٣٠٠ دستگاه خودروی ایرانی تمام اتوماتیک شامل دنا پلاس، تارا و پژو ٢٠٧ به برندگان پویش از طریق کسب امتیاز و قرعه کشی خبر داد که علاوه بر آن میلیونها جایزه ارزشمند دیگر مانند لوازم خانگی و دیجیتال به طور مستمر بابت صرفه جویی در مصرف برق اهدا می شود.
معاون هماهنگی توزیع توانیر تاکید کرد: مشترکان می توانند با نصب برنامه کاربردی "با انرژی" با روشهای صحیح استفاده از لوازم برقی خانگی آشنا شوند و ضمن ملاحظه میزان مصرف و هزینه قبض برق، با بارگذاری تصویر شمارشگر کنتور در این برنامه، امتیاز کسب کنند و از جوایز ارزشمند آن بهره مند شوند.
وی توضیح داد: مشترکان همراه اول می توانند علاوه بر نصب برنامه کاربردی فوق از طریق تماس با شماره ٩٩٩٧٥ و سایر مشترکان از طریق تماس با شماره ٠٩١٢٩٩٩٧٥ از اطلاعات لازم در این خصوص مطلع شوند.

لینک اصل خبر در سایت شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    منبع خبر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات