مراسم اختتامیه نمایش "راز خوشه پروین" برگزار شد

مراسم اختتامیه نمایش "راز خوشه پروین" برگزار شد

به گزارش شهریار ، حسین منیری فر در حاشیه این مراسم با اعلام این مطلب افزود: نمایش راز خوشه پروین، بخشی از زندگی بانوی چرخ ادب ایران پروین اعتصامی بود که  از ۲۲ اردیبهشت ماه تا ۱۲ خرداد ماه همه روزه  نمایش داده می شد و شهرداری منطقه ۸ این افتخار را داشت که در این مدت میزبان گسترده شهروندان و فرهنگ دوستان گرامی بود.

وی تاکید کرد: تماشای نمایش “راز خوشه های پروین” در راستای حمایت از فرهنگ و هنر استان برای تمامی شهروندان رایگان بوده و کلیه هزینه های این نمایش توسط شهرداری منطقه ۸ تبریز تقبل شده بود.

شهردار منطقه هشت تبریز در پایان به تداوم برنامه های فرهنگی منطقه ۸ اشاره کرده و گفت: شهرداری منطقه ۸ در راستای اجرای رسالتهای فرهنگی خود، اقدام به معرفی مفاخر و چهره های مطرح آذربایجانی در قالب برنامه های نمایشی و تئاتر کرده است که در این راستا بعد از اجرای موفق " راز خوشه پروین"، برنامه های نمایشی دیگری همچون "زینب پاشا" و "حیدربابایه سلام" توسط شهرداری منطقه تاریخی فرهنگی تبریز در دست اجراست.

در این مراسم ، امیر حجازی کارگردان نمایش راز خوشه پروین، با اعطای لوح تقدیر، از نقش حمایتی  حسین منیری فر، شهردار منطقه هشت تبریز در راستای تامین هزینه های اجرایی این نمایش قدردانی کرده و گفت بدون حمایت شهرداری، اجرای نمایش بسیار سخت بود که به حمد الله با تامین هزینه های نمایش، این برنامه اجرایی شد.

شایان ذکر است، در مراسم اختتامیه " راز خوشه پروین" ، شهردار منطقه هشت تبریز با اهدای لوح تقدیر و هدیه از تلاشهای تک تک اعضای گروه کارگردانی و بازیگران این برنامه، قدردانی به عمل آورد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات