آسفالت‌ریزی ۲۳ هزار و ۳۸۷ تنی در ۶۴ محله و معبر شهری تبریز

آسفالت‌ریزی ۲۳ هزار و ۳۸۷ تنی در ۶۴ محله و معبر شهری تبریز

به گزارش شهریار ، شهرداری تبریز همگام با اجرای پروژه های متعدد عمرانی خود در سال جاری، اهتمام ویژه ای نیز در ارائه خدمات محله‌ای دارد. یعقوب هوشیار شهردار تبریز برای احصای دقیق مسائل شهری و برطرف کردن آنها از سال گذشته طرح ناحیه بندی را در مناطق مختلق شهر آغاز کرده است به طوری که استقرار نواحی در مناطق دهگانه تبریز سهم بسزایی در نیازسنجی خدمات و بهسازی آسفالت معابر ایفا کرده است.

نتایج نظرسنجی واحد پژوهش و افکارسنجی اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تبریز نشان می دهد، ۵۲ درصد از شهروندان تبریزی خواستار اولویت‌دهی اساسی به پروژه آسفالت‌ریزی معابر در بودجه سال ۱۴۰۳ بودند. بر همین اساس شهرداری تبریز با تمام توان خود در صدد پاسخ به این مطالبه شهروندی و عمل به رسالت عمرانی پای کار است. شهرداری تبریز هدف‌گذاری توزیع ۵۰۰ هزار تنی آسفالت اساسی و لکه‌گیری در معابر اصلی و محلات شهر را در دستور کار خود قرار داده است.

سامان احمدزاده، معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز با اشاره به اینکه کیفیت و ماندگاری آسفالت اصلی‌ترین شاخص معاونت فنی در موضوع تولید و توزیع آسفالت است و برای تحقق این هدف در سال گذشته سومین کارخانه آسفالت نیز راه اندازی شد.

احمد زاده می‌افزاید: مدیریت شهری تبریز امسال در راستای رسیدگی به مطالبات شهروندان هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان در حوزه آسفالت هزینه می کند به طوری که  ۶۰۰ میلیارد تومان از این بودجه در قالب آسفالت اساسی معابر اصلی و ۶۰۰ میلیارد تومان دیگر نیز به لکه‌گیری اساسی در قالب خدمات محله‌ای مصرف می‌شود.

در این مطلب نگاهی به آمار آسفالت‌ریزی طی هفته گذشته داشته‌ایم و به تفکیک میزان تناژ و نقاط آسفالت‌ریزی در هر منطقه بررسی شده است.

منطقه ۱

شهرداری منطقه ۱ تبریز با توزیع ۶ هزار و ۸۲۸ تن آسفالت در مسیرهای دروازه تهران، خیابان شهید شفیع زاده، آبرسان کوی فرهنگیان، مدارس علامه حلی و ابن سینا، کوی مولا واقع در احمدآباد، کوی بهشتی عباسی و برخی معابر دیگر جهت آسفالت اساسی و لکه گیری اقدام کرد.

منطقه ۲

منطقه ۲ تبریز طی هفته گذشته با  ۴۵۷ تن آسفالت نسبت به بهسازی معابر اقدام کرده است.

بر همین اساس مسیرهای کوچه پورقادر کوی سهند ائل گولی، کوچه توحید بلوار فتح یاغچیان، ۱۰ متری چهل و هفتم یاغچیان، کوی البرز پشت بیمارستان رازی  آسفالت ریزی شدند

منطقه ۳

شهرداری منطقه ۳ تبریز نیز طی این مدت با ۳۵۰ توزیع تن آسفالت نسبت به آسفالت ریزی کوچه امام زمان(عج) واقع در شهرک طالقانی، کوچه ۲۹ بهمن خیابان آزادی و دیگر معابر اقدام کرده است.

منطقه ۴

شهرداری منطقه ۴ تبریز نیز طی هفته گذشته با آسفالت ریزی ۲ هزار و ۷۱۵ تنی در راستای بهسازی معابر اقدام کرد.

برهمین اساس طی هفته گذشته معابر، خیابان های دامپزشکی، پاسداران (کوی کمالی)، کوچه باغ (باغ وثیق)،  لاک دیزج (کوی مطهری)، باغ امیر (کوی ششم)،  حجتی (کوی گلشن)، ملا علی اکبر (کوی بنفشه)،  شریفی (کوی شریفی ۲ و ۷) و سالاری (نقی آباد) و ... از جمله خیابان‌ ها، محل‌ها و معابری است که توسط معاونت‌های فنی عمرانی و خدمات شهری منطقه لکه‌گیری و آسفالت‌ریزی اساسی شده است.

منطقه ۵

شهرداری منطقه ۵ تبریز با توزیع  سه هزار و ۲۳ تنی آسفالت برای چاله زدایی و آسفالت معابر، شامل مرزداران محوطه ورزشگاه ۱۵ هزار نفری، خیابان های ولی‌پور و پردیس۴ واقع در باغمیشه، گلستان اول رشدیه، خیابان ادیب بارنج، خیابان کاج واقع در باغمیشه، ورودی کوی استانداری از سمت پل ولایت، محله دهخدای ۱۲ واقع در بارنج، میدان فهمیده، بوستان دوم باغمشه و برخی از معابر اصلی و فرعی دیگر را در دستور کار خود قرار داد.

منطقه ۶

شهرداری منطقه ۶ تبریز طی هفته گذشته با آسفالت ریزی ۲ هزار و ۵۴۰ تنی در جهت بهسازی معابر خود اقدام کرده است.

این میزان از آسفالت در معابری شامل معابر شامل شنب غازان، راه آهن، خطیب، شهرک شهید دکتر بهشتی، قراملک، الوار علیا، آناخاتون، جاده سنتو، جاده تبریز - مرند، بلوار ملت به صورت مکانیزه و دستی بهسازی و مرمت شده است.

منطقه ۷

منطقه ۷ تبریز نیز با توزیع سه هزار و ۱۰۵ تن آسفالت مسیرهای رمپ خیابان الهیه به اتوبان شهید کسایی، میرزا علی دواچی، واصل، مقابل پارک چشم انداز، کوی گلدشت پشت فلز کاران، میدان امام حسین(ع)، جاده صنعت واقع در دیزل آباد آسفالت ریزی کرده است.

منطقه ۸

شهرداری منطقه ۸ تبریز نیز با یک هزار و ۹۸۴ تن آسفالت در مسیرهای میدان شهید بهشتی، کوچه صدر، خیابان امام خمینی (ره) و معابر دیگری از معابر سطح حوزه را آسفالت ریزی کرده است.

منطقه ۹

منطقه ۹ تبریز طی هفته گذشته آسفالت ریزی با ۶۳۶ تن آسفالت در مسیر انحرافی حد شمالی پل خلعت‌پوشان، ادیب شمالی اول غربی، بلوار شهدای غواص، کوچه گلستان واقع در فتح آباد و معابر دیگر منطقه اقدام کرده است.

‌منطقه ۱۰

شهرداری منطقه ۱۰ تبریز نیز آسفالت ریزی یک هزار و ۶۸۷ تنی کوچه های فرعی در علی بقال، مقابل مدرسه شرافت شهرک ارم، جنب پارک شقایق خیابان سرباز شهید، کوچه سیابانی واقع در خیابان شمس تبریزی و خیابان رضوان واقع در شهرک ارم  را در دستور کار خود قرار داد.

همچنین طی هفته گذشته ۶۲ تن آسفالت در دیگر معابر شهر به صورت متفرقه آسفالت ریزی شده است.

شهرداری تبریز در راستای بهسازی معابر و ترمیم آسفالت از ابتدای سال تا به امروز ۹۱ هزار و ۲۸۸ تن آسفالت ریزی در سطح شهر تبریز انجام داده است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات