به گزارش شهریار ، اصغر آدی بیگ اظهار کرد: تجهیزات ترافیکی در مسیر اصلی جاده تبریز-آذرشهر و دیزل آباد در راستای ایجاد ایمنی در طول مسیر توسط معاونت حمل و نقل و ترافیکی شهرداری منطقه ۷ نصب شد.
وی افزود: طرح های ترافیکی و نصب تجهیزات بر اساس نیازسنجی های صورت گرفته برای کنترل ترافیک و ایجاد ایمنی و پیشگیری از حوادث رانندگی و سلامتی شهروندان محترم اجرا می شود.
آدی بیگ ضمن اشاره به اهمیت وجود علائم ترافیکی در سطح معابر افزود: یکی از مهمترین عوامل برای جلوگیری از تخلفات رانندگی و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی، وجود علائم و تابلوهای هشداردهنده در معابر سطح شهر است و این اقدامات به طور مستمر در سطح شهر انجام میشود.
شهردار منطقه ۷ تبریز همچنین در ادامه متذکر شد: طی یک هفته گذشته، ۲۰۰ عدد گل میخ، ۵ عدد بشکه ترافیکی، ۳۰ عدداستوانه ترافیکی، نصب تابلو انتظامی و معابر ۱۰ عدد و کاشتند تانگ ۲ عدد، در راستای اجرای طرح های
ترافیکی و ایجاد ایمنی در مسیر جاده تبریز- آذرشهر و جاده دیزل آباد توسط معاونت حمل و نقل و ترافیکی شهرداری منطقه ۷ نصب شده است.
اصغر آدی بیگ همچنین در ادامه اظهار کرد: واحد مدیریت بحران شهرداری منطقه ۷ تبریز به ۲۰ پروژه در مسیرهای رسالت، جلالیه، لقمان حکیم، لاله و ...که اصول ایمنی را رعایت نکرده اند، اخطاریه صادر کرد.
وی افزود: تمامی ساخت و سازها باید با رعایت اصول و قوانین انجام گیرد که در این رابطه که بعد جان و مال مردم مرتبط است با کسی مماشات نداریم.
شهردار منطقه ۷ تبریز ادامه داد: به پاساژ نیمه کاره مابین رسالت و چهارراه لاله که وزنه تعادل دستگاه تاور کن رو به خیابان بود، نیز تذکر داده شد.
آدی بیگ متذکر شد: با تمامی کارگاههای عمرانی در منطقه که اصول اولیه ساخت و ساز و ایمنی را رعایت نکردهاند، برخورد جدی خواهد شد و هر چه سریعتر باید برای رفع این تذکرات اقدام کنند.
وی عنوان کرد: شهرداری منطقه ۷ تبریز به ساختمان هایی که موجب انسداد در مسیرهای جوب و پیاده رو می شود و به ساختمانهای نیمه کاره جهت حفظ جان شهروندان اخطاریه صادر کرد.
اصغر آدی بیگ در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: پل تراکتورسازی از ابتدای احداث آن تا کنون دوبار در دست اقدام برای مقام سازی قرار گرفته است که پیش از این سال ۹۸ درز انبساط پل در دست تعمیر و اصلاح قرار گرفت.
وی با اشاره به اینکه باران های اسیدی و شورآب ها باعث فرسایش سازه پل در گذر زمان شده است، افزود: شورآب ها و باران های اسیدی بر تمام ساختار پل از کوله ها، رماتوربندی، هندریل ها، جان پناه و سازه های فلزی تاثیرگذاشته و باعث فرسودگی و اکسیده شدن آنها شده است.
آدی بیگ اجرای مقاوم سازی پل تراکتورسازی را در ادامه اقدامات شهرداری عنوان کرد و افزود: با اتمام عملیات ایمن سازی و نصب پایه ها، نرده های پل در ۳ ردیف در طول ۶۰۰ متر رفت و برگشت، بعد از اجرای عملیات رنگ آمیزی در حال نصب است.
نظرات