اجرا و نصب تجهیزات ترافیکی، محور جاده تبریز-آذرشهر و دیزل آباد

اجرا و نصب تجهیزات ترافیکی، محور جاده تبریز-آذرشهر و دیزل آباد

به گزارش شهریار ، اصغر آدی بیگ اظهار کرد: تجهیزات ترافیکی در مسیر اصلی جاده تبریز-آذرشهر و دیزل آباد در راستای ایجاد ایمنی در طول مسیر توسط معاونت حمل و نقل و ترافیکی شهرداری منطقه ۷ نصب شد.

وی افزود: طرح های ترافیکی و نصب تجهیزات بر اساس نیازسنجی های صورت گرفته برای کنترل ترافیک و ایجاد ایمنی و پیشگیری از حوادث رانندگی و سلامتی شهروندان محترم اجرا می شود.

آدی بیگ ضمن اشاره به اهمیت وجود علائم ترافیکی در سطح معابر افزود: یکی از مهم‌ترین عوامل برای جلوگیری از تخلفات رانندگی و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی، وجود علائم و تابلوهای هشداردهنده در معابر سطح شهر است و این اقدامات به‌ طور مستمر در سطح شهر انجام می‌شود.

شهردار منطقه ۷ تبریز همچنین در ادامه متذکر شد: طی یک هفته گذشته، ۲۰۰ عدد گل میخ، ۵ عدد بشکه ترافیکی، ۳۰ عدداستوانه ترافیکی، نصب تابلو انتظامی و معابر ۱۰ عدد و کاشتند تانگ ۲ عدد، در راستای اجرای طرح های

ترافیکی و ایجاد ایمنی در مسیر جاده تبریز- آذرشهر و جاده دیزل آباد توسط معاونت حمل و نقل و ترافیکی شهرداری منطقه ۷ نصب شده است.

اصغر آدی بیگ همچنین در ادامه اظهار کرد: واحد مدیریت بحران شهرداری منطقه ۷ تبریز به ۲۰ پروژه در مسیرهای رسالت، جلالیه، لقمان حکیم، لاله و ...که اصول ایمنی را رعایت نکرده اند، اخطاریه صادر کرد.

وی افزود: تمامی ساخت و سازها باید با رعایت اصول و قوانین انجام گیرد که در این رابطه که بعد جان و مال مردم مرتبط است با کسی مماشات نداریم.

شهردار منطقه ۷ تبریز ادامه داد: به پاساژ نیمه کاره مابین رسالت و چهارراه لاله که وزنه تعادل دستگاه تاور کن رو به خیابان بود، نیز تذکر داده شد.

آدی بیگ متذکر شد: با تمامی کارگاه‌های عمرانی در منطقه که اصول اولیه ساخت و ساز و ایمنی را رعایت نکرده‌اند، برخورد جدی خواهد شد و هر چه سریع‌تر باید برای رفع این تذکرات اقدام کنند.

وی عنوان کرد: شهرداری منطقه ۷ تبریز به ساختمان هایی که موجب انسداد در مسیرهای جوب و پیاده رو می شود و به ساختمان‌های نیمه کاره جهت حفظ جان شهروندان اخطاریه صادر کرد.

اصغر آدی بیگ در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: پل تراکتورسازی از ابتدای احداث آن تا کنون دوبار در دست اقدام برای مقام سازی قرار گرفته است که پیش از این سال ۹۸ درز انبساط پل در دست تعمیر و اصلاح قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه باران های اسیدی و شورآب ها باعث فرسایش سازه پل در گذر زمان شده است، افزود: شورآب ها و باران های اسیدی بر تمام ساختار پل از کوله ها، رماتوربندی، هندریل ها، جان پناه و سازه های فلزی تاثیرگذاشته و باعث فرسودگی و اکسیده شدن آنها شده است.

آدی بیگ اجرای مقاوم سازی پل تراکتورسازی را در ادامه اقدامات شهرداری عنوان کرد و افزود: با اتمام عملیات ایمن سازی و نصب پایه ها، نرده های پل در ۳ ردیف در طول ۶۰۰ متر رفت و برگشت، بعد از اجرای عملیات رنگ آمیزی در حال نصب است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات