۲۲ هزار مترمربع از مسیر مهران رود پاکسازی و ساماندهی شد

۲۲ هزار مترمربع از مسیر مهران رود پاکسازی و ساماندهی شد

به گزارش شهریار ، حمید شاهوردی اعلام کرد: یکی از نقاط بسیار مهم و اصلی سطح منطقه و شهر که در مرکزی ترین قسمت آن واقع شده و جنبه تاریخی نیز دارد مسیر مهران رود است که روزانه هزاران نفر از این محدوده عبور می کنند  و در صورت عدم تنظیف، باعث مطالبات به حق عزیزان می شود که بر همین اساس یکی از مهمترین اقدامات این معاونت رسیدگی، ساماندهی، پاکسازی و رفع مشکلات مسیر مذکور است.

وی گفت: بر همین اساس، ۲۲ هزار مترمربع از این محدوده در مسیر منطقه ۱ توسط اکیپ های خدماتی در دستور پاکسازی قرار گرفت و سریعا اقدامات لازم در این خصوص انجام پذیرفت و همچنین در صورت نیاز به رسیدگی در هر روز اقدام سریع عملیاتی و اجرا می شود.

شاهوردی افزود: این منطقه در تداوم طرح های انسان محور و ایجاد بسترهای مناسب در سطح حوزه برای پیاده روی و ایمن سازی معابر اقدام به اجرای پروژه پیاده روسازی کرده که در چند مسیر به صورت همزمان در حال احداث است.

اجرای پروژه پیاده روسازی مسیر ضلع شمالی خیابان بعثت گلکار در آستانه اتمام قرار گرفت

شهردار منطقه ۱ گفت: پروژه پیاده روسازی مسیر ضلع شمالی خیابان بعثت گلکار در حال اتمام است

وی همچنین گفت: بر همین اساس یکی از این پروژه ها در مسیر ضلع شمالی خیابان بعثت گلکار قرار دارد که با توجه به وجود مجتمع های مسکونی در این مسیر تردد زیادی را شاهدیم و احداث پیاده رو یکی از ضرورت های اجرائی بود که هم اکنون توسط منطقه در حال انجام است.

شاهوردی اظهار کرد: این پروژه هم اکنون وارد فاز نهایی شده و به زودی توسط پیمانکار مربوطه به اتمام خواهد رسید.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات