تداوم عملیات احداث دیوار سنگی و پله‌گذاری پارک سلامت

تداوم عملیات احداث دیوار سنگی و پله‌گذاری پارک سلامت

به گزارش شهریار ، موسی علی‌پور زنوزی با اعلام این خبر گفت: توسط معاونت فنی و عمرانی منطقه ۲ احداث پارک سلامت ولیعصرجنوبی در انتهای بلوار استادمعین با پیشرفت فیزیکی رو به رشد و استمرار عملیات احداث دیوار سنگی ضلع جنوبی و همچنین انجام پله گذاری برای دسترسی به پیاده راه میانی این پارک همچنان در حال اجرا است.

شهردار منطقه ۲ احداث این پارک را در یک هکتار مساحت و پرداخت اعتبار اولیه ۴۵ میلیارد ریال ذکر کرد و افزود: اجرای فونداسیون برای نصب چراغ های روشنائی و لوله گذاری برای تامین آب خام جهت آبیاری فضای سبز پارک سلامت به اتمام رسیده است.

علی‌پور، همچنین از اتمام دیوار سنگی ضلع شمالی و پیاده روهای هر دو ضلع شمالی و جنوبی پارک سلامت هم خبر داد و احداث زمین ورزشی و زمین بازی کودکان، نگهبانی و نمازخانه، راه دسترسی و بهسازی فضای سبز، سیستم آبیاری و... را از دیگر امکاناتی برشمرد که در احداث پارک سلامت مدنظر قرار گرفته است.

وی همچنین گفت: برای جلوگیری از حوادث رانندگی و در راستای ایمنی تردد شهروندان، رنگ آمیزی محوری ترافیکی ابتدای خیابان جدیری شمالی تا تقاطع ۲۹ بهمن بطور شبانه به انجام رسید.

شهردار منطقه ۲ افزود: با مدنظر قرار دادن عبور و مرور بدون حادثه وسایل نقلیه شهری و با هدف جلوگیری از ترافیک، رنگ آمیزی محوری ممتد و منقطع خیابان جدیری شمالی با استفاده از رنگ سرد عملیاتی شده است.

وی تصریح کرد: رنگ آمیزی ترافیکی دیگری هم درحدفاصل میدان بزرگ ائل گلی و ابتدای راهنمائی در هر دو باند رفت و برگشت مسیر جاده ائل گلی با استفاده از رنگ سرد ترافیکی به انجام رسیده است.

موسی ‌علی‌پور زنوزی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: توسط معاونت فنی و عمرانی منطقه ۲ در ادامه آسفالت ریزی معابر و محلات، دو محله سطح حوزه با استفاده از ۱۴۰ تن آسفالت آسفالت ریزی شده است.

وی افزود: در همین راستا آسفالت ریزی کوی گلبرگ از محلات منتهی به بلوار ۳۵ متری سینا با استفاده از ۸۵ تن آسفالت به انجام رسیده است.

شهردار منطقه ۲ ادامه این فعالیت را در کوی پورقادر اعلام کرد و افزود: برای آسفالت ریزی این محله که از کوی های حوزه ائل گلی محسوب می شود هم از ۵۵ تن آسفالت استفاده شده و فعالیت مشابهی در سایر شریان های اصلی و فرعی سطح حوزه این منطقه برای سهولت تردد شهروندان ادامه دارد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات