بتن‌ریزی فونداسیون سالن چند منظوره ترمینال تبریز آغاز شد

بتن‌ریزی فونداسیون سالن چند منظوره ترمینال تبریز آغاز شد

به گزارش شهریار ، حمید شاهوردی اعلام کرد: احداث سالن های ورزشی چند منظوره در عصر جدید که شهروندان بیشترین زمان خود را صرف فضاهای مجازی می کنند و این تهدیدی برای سلامت روحی و جسمی آنان محسوب می شود می تواند نقش بسیار سازنده ای در ایجاد شور و نشاط اجتماعی و رغبت ورزشی ایجاد کند.

وی گفت: بر همین اساس تصمیم گیری برای احداث ۲۵ سالن ورزشی چندمنظوره در سطح شهر از جمله مهمترین اقدامات عمرانی شهرداری تبریز است که مسئولیت اجرا و تامین مسائل مالی آن بر عهده منطقه یک بوده که هم اکنون تمامی ۲۵ سالن مذکور در دست احداث بوده و پیمانکاران مربوطه با سرعت در حال اجرای مراحل عملیاتی هستند.

شاهوردی افزود: یکی ازاین سالن ها در مسیر ترمینال تبریز قرار دارد که به ابعاد ۶۰ متر در ۲۵ متر و به مساحت یک هزار و پانصد متر مترمربع بوده که با هزینه ای بالغ بر ۳۱۶ میلیارد ریال هم اکنون وارد مرحله بتن ریزی فونداسیون شده است.

گفتنی است اکیپ های نظارتی و کارشناسی منطقه هر روز از این پروژه ها بازدید کرده و آخرین گزارشات را ارائه می دهند.

با تخصیص اعتباری بالغ بر ۲۸۰ میلیارد ریال؛

سالن چند منظوره اتوبان شهید کسایی وارد مرحله نصب فریم تیر ستون شد

شهردار منطقه ۱ از آغاز مرحله نصب فریم تیر ستون سالن ورزشی چند منظوره اتوبان شهید کسایی خبر داد.

حمید شاهوردی اعلام کرد: خوشبختانه اجرای پروژه های سالن ورزشی چند منظوره در سطح شهر که به تعداد ۲۵ سالن است، توسط این منطقه در حال اجرا و نظارت بوده که شاهد پیشرفت چشمگیری هستیم و هر روز پیگیر موارد عملیاتی و عمرانی آن ها هستیم.

وی گفت: یکی از این پروژه ها که واقع در اتوبان شهید کسائی است با هزینه ۲۸۰ میلیارد ریالی به طول ۶۰ و عرض ۲۵ متر و به مساحت یک هزار و هفتصدو بیست و پنج مترمربع در حال اجرا بوده که هم اکنون این پروژه وارد فاز عملیاتی مرحله نصب فریم تیر ستون های سالن شده که پیمانکار مربوطه در حال تداوم این فاز است.

شاهوردی افزود: احداث سالن های ورزشی یکی از مهمترین اقدامات این دوره شورای شهر و شهرداری تبریز است که در نوع خود بی نظیر بوده و نقش بسیار مهمی در سلامت شهروندی و ایجاد شور و نشاط اجتماعی ایفا می کند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات