معاون هماهنگي توزيع توانير تاكيد كرد: لزوم اقناع و ...

به گزارش پایگاه خبری توانیر، پس از این بازدید محسن ذبیحی در نشستی با مدیرعامل و معاونان شرکت توزیع برق کرمانشاه، بر لزوم اقناع و توجیه مشترکین در بحث راهکار های مدیریت مصرف جهت همراهی بیشتر در گذر موفق از اوج بار تابستان امسال تاکید کرد و گفت: ١٨٠ برنامه عملیاتی برای تامین برق پایدار در سال جاری در نظر گرفته شده که از جمله آنها می توان به پویش با انرژی اشاره کرد.
وی با قدردانی از کارکنان پرتلاش شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه  و اقدامات انجام شده به ویژه در جهت تامین برق پایدار و مطمئن گفت: به یقین این شرکت با توجه به اقداماتی که در زمینه های مختلف بکارگیری فناوری های نوین مبتنی بر اطلاعات مکانی در توسعه و پایداری و امنیت زیرساختهای حیاتی برق و خدمت رسانی در کشور انجام خواهد داد می تواند به عنوان یکی از شرکتهای پیشرو باشد.
محمد مرادی مدیرعامل توزیع برق کرمانشاه نیز در این نشست اظهار داشت: با توجه به رشد فزاینده مصرف برق در سالهای اخیر، عبور موفق از اوج مصرف برق در تابستان پیش رو از اهمیت ویژه ای برخوردار است و با توجه به افزایش شدید تقاضا برای انرژی؛ تابستان سال گذشته را با موفقیت کامل و بدون خاموشی پشت سر گذاشتیم.
گفتنی است معاون هماهنگی توزیع توانیر از شبکه های توزیع شهر کرمانشاه، انبارهای مرکزی، کنتور و کارگاه آموزشی جوار بازدید کرد.

لینک اصل خبر در سایت شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    منبع خبر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات