پیشرفت ۹۰ درصدی فاز اول پروژه ملی طرح نجات تبریز محقق شد

پیشرفت ۹۰ درصدی فاز اول پروژه ملی طرح نجات تبریز محقق شد

به گزارش شهریار ، موسی زارعی با اعلم این خبر اظهار کرد: در راستای ساماندهی مناطق حاشیه‌نشین و پایدارسازی این مناطق، احیاء بافت های قدیمی و فرسوده شهری، کمک به روان سازی ترافیک، خروج محلات و معابر شهری از بن بست چندین ساله، پروژه بزرگ مسیرگشایی خیابان ۴۵ متری اتقلاب موسوم به پروژه ملی طرح نجات تبریز در سه فاز به طور همزمان اجرا می شود.

وی افزود: در این راستا عملیات تملک و آزادسازی فاز اول این پروژه روند خوبی را به خود گرفته و ۹۷ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و عملیات خاکبرداری، تسطیح، ماسه ریزی این به طور هم زمان در حال اجراست .

زارعی تصریح کرد: عملیات تملک و آزادسازی خیابان ۴۵ متری انقلاب از طرح‌های تفصیلی روان‌سازی عبور و مرور شهری به طول یک هزار و چهارصد متر و عرض ۴۵ متر در دست اقدام بوده که از مجموع ۳۵۰ واحد مسکونی در این مسیر، تاکنون ۹۶ واحد مسکونی در فاز اول این پروژه توافق، تملک و تخریب شده است.

شهردار منطقه ۱۰ یادآور شد: طرح نجات تبریز (۴۵ متری انقلاب) یکی از اساسی ترین پروژه های مسیرگشائی شهرداری منطقه ۱۰ به جهت وسعت کلان منطقه ای و خارج کردن این مسیر از بن بست موجود و ساماندهی حاشیه نشینی نقش بسزائی ایفا خواهد کرد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات