لایروبی بیش از ۵۲۰ تن لجن از کانالهای جنوب غرب تبریز

لایروبی بیش از ۵۲۰ تن لجن از کانالهای جنوب غرب تبریز

به گزارش شهریار ، اصغر آدی‌بیگ با بیان اینکه انجام عملیات پیشگیرانه از سیلابهای احتمالی از اولویتهای منطقه می باشد، افزود: باتوجه به پیش بینی سازمان هواشناسی و تداوم بارندگی‌های فصلی، برای جلوگیری از آبگرفتگی های احتمالی کانال ها به صورت اساسی و با کمک ماشین آلات سنگین لایروبی شدند.

وی با اشاره به استمرار اقدامات، در سطح منطقه، افزود: در طرح خدمات محله ای که طبق برنامه زمانبندی در سطح منطقه انجام می شود، اجرای لایروبی و پاکسازی کانال‌ها، آبروها و نظافت و جلوگیری از انتشار ویروس و بوی نامطبوع و اقدام پیشگیرانه برای آب گرفتگی در بارش های فصلی از اهم موضوعات مورد توجه معاونت خدمات شهری محسوب می شود.

آدی بیگ خاطرنشان کرد: همزمان با بارش‌های فصلی، لایروبی اساسی این کانال ها با هدف رفع انسداد کانالها و بوی نامطبوع و مانع از سرریز شدن آب‌های سطحی به سمت شهر در مواقع سیل و بارندگی جلوگیری می‌کند.

شهردار منطقه ۷ تبریز عنوان کرد: جمع تناژ لایروبی شده لجن، طی ۳ ماه اول سال ۱۴۰۳ در جنوب غرب تبریز، بیش از ۵۲۱ تن بوده و بیش از ۵ میلیون و پانصد هزار متر جوب های کل سطح منطقه لایروبی شده است.

شهردار منطقه ۷ تبریز همچنین از رنگ آمیزی و همسطح سازی و تعویض بیش از ۴۰۰ زیرباکس‌های پیش ساخته بتنی در جنوب غرب تبریز خبر داد.

اصغر آدی بیگ اظهار کرد: با هدف زیباسازی و رفع آلودگی های بصری زیرباکس های بتنی در معابر تحت پوشش این شهرداری در دست اقدام برای رنگ آمیزی، همسطح سازی و تعویض است.

وی با اشاره به رنگ آمیزی و همسطح سازی و تعویض زیرباکس های مستعمل توسط کارگاه امانی، افزود: این عملیات از دیروز آغاز شده است و تاکنون بیش از ۲۰ عدد از این زیرباکس ها رنگ آمیزی شده است.

آدی بیگ عنوان کرد: زیرباکس های مسیرهای اندیشه ، رسالت تاکنون همسطح سازی و تعویض شده است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات