اجرای بتن‌ریزی فونداسیون سالن ورزشی بلوار طوبی

اجرای بتن‌ریزی فونداسیون سالن ورزشی بلوار طوبی

به گزارش شهریار ، موسی علی‌پور زنوزی با اعلام این خبر افزود: در راستای توزیع عادلانه امکانات رفاهی و تفریحی برای نوجوانان و جوانان توسط معاونت فنی و عمرانی منطقه ۲، بتن ریزی فونداسیون سالن ورزشی بلوار طوبی شهرک یاغچیان اجرائی شده و این فعالیت رو به اتمام است.

شهردار منطقه ۲ هزینه احداث این سالن ورزشی را در یک هزار و ۵۰۰ مترمربع مساحت ۳۰۰ میلیارد ریال ذکر کرد و افزود: احداث سالن ورزشی بلوار طوبی به علت همجواری شهرک یاغچیان با شهرک های پرواز و گلشهر و همچنین کوی شمس آباد برای بهینه کردن اوقات فراغت و استفاده نوجوانان و جوانان بسیار موثر خواهد بود.

وی ادامه داد: توسط معاونت فنی و عمرانی منطقه احداث سرویس بهداشتی در ضلع غربی پارک سلامت با انجام جدول گذاری و محوطه سازی پیرامون آن به اجرا درآمده است.

علی‌پور اظهار کرد: برای تکمیل سرویس بهداشتی پارک سلامت که در ۵۰ مترمربع مساحت در حال احداث است، نماکاری و کاشیکاری آن به انجام رسیده و پیرامون این سرویس بهداشتی کف سازی می شود.

وی مطرح کرد: پارک سلامت در انتهای بلوار استادمعین ولیعصرجنوبی در یک هکتار مساحت با پیشرفت فیزیکی رو به رشد و احداث دیوار سنگی ضلع جنوبی و همچنین انجام پله گذاری برای دسترسی به پیاده راه میانی پارک در حال اجرا است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات