آسفالت ریزی ۱۳۰۰ تنی در مسیرهای اصلی اندیشه، واصل، نیکو و کوی گلدشت دیزل آباد

آسفالت ریزی ۱۳۰۰ تنی در مسیرهای اصلی اندیشه، واصل، نیکو و کوی گلدشت دیزل آباد

به گزارش شهریار ، اصغر آدی بیگ اجرای عملیات آسفالت ریزی را به صورت اساسی عنوان کرد و اظهار کرد: تاکنون در مسیر اندیشه کوی دواچی ، واصل ها ، نیکوها در مسیرهای اصلی ۹۱۰ تن توسط شهرداری ناحیه ۲ آسفالت ریزی شده است.
وی افزود: از دیروز اسفالت کوی مدرسه در اندیشه با ۶۰ تن آسفالت آغاز شده و پیش بینی میشود این آسفالت ریزی طی ۳ روز کاری  با حدود ۱۵۰ تن اسفالت به اتمام برسد.

آدی بیگ ضمن تاکید بر اهمیت بهسازی معابر سطح منطقه خاطرنشان کرد: همزمان با اجرای طرح گسترده نهضت آسفالت در معابر اصلی و محلات جنوب غرب تبریز با ارائه متوازن انواع خدمات شهری، عملیات لکه گیری آسفالت و آسفالت ریزی اساسی به منظور ارتقاء ضریب ایمنی تردد در معابر سطح منطقه تداوم دارد.

گفتنی است، آسفالت ریزی معابر یکی از دغدغه های مدیریت شهری برای بهبود وضعیت معابر است و در این راستا با هدف رسیدگی به مطالبات به‌حق شهروندان، آسفالت‌ریزی‌های گسترده جهت بهسازی معابر برای تردد آسان‌تر شهروندان و افزایش رضایت‌مندی عمومی در حال انجام است.

شهردار منطقه ۷ تبریز در ادامه از آسفالت ریزی بیش از ۴۰۰ تنی در کوی گلدشت پشت فلزکاران خبر داد.

اصغر آدی بیگ اجرای عملیات آسفالت ریزی را به صورت اساسی  عنوان کرد و اظهار کرد: پس از اجرای عملیات تخریب و زیرسازی طی روزهای گذشته نسبت به توزیع آسفالت اقدام شد که با توزیع بیش از ۴۰۰ تن آسفالت طی ۹ روزکاری در حال اجرا است.

وی افزود: آسفالت ریزی در معابر اصلی و فرعی در کوی گلدشت همچنان تداوم دارد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات