اتمام تولید تیرپل‌های  ترافیکی تقاطع غیر همسطح حیدرآباد

اتمام تولید تیرپل‌های  ترافیکی تقاطع غیر همسطح حیدرآباد

به گزارش شهریار، آرمان امین بخش افزود: این تیر پل ها به سفارش سازمان عمران شهرداری تبریز به شرکت محول شده بود که در محل کارخانه توسط کارکنان شرکت تولید و آماده حمل و نصب در محل پروژه پل حیدر آباد است.

وی گفت: طول هر تیر پل  ترافیکی ۱۰ متر و ۶۰ سانتی متر  در ۲ متر و ۲۰ سانتی متر و وزن آن ۳۷  تن آماده نصب  در تقاطع غیر هم سطح حیدر آباده در اتوبان پاسداران است.

گفتنی است، تقاطع غیرهمسطح حیدرآباد به اتوبان پاسداران، انتقال مسیر دو طرفه میدان آذربایجان-فهمیده و اتصال اتوبان تبریز-بازرگان  به ضلع جنوبی و شمالی اتوبان پاسداران  را تسهیل می‌کند که با اعتبار ۱۲۰ میلیارد تومان و با ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجراست.

هدف از اجرای تقاطع غیرهمسطح حیدرآباد-پاسداران، اتصال شرق پاسداران به حیدرآباد به طول ۴۶۰ متر است که در آینده امکان دسترسی این اتوبان از سمت میدان آذربایجان به بزرگراه شمال‌غرب  تبریز (ارس) را تامین خواهد کرد.

تقاطع حیدرآباد با طول عرشه ۴۵ متر و عرض ۲۰ متر، دسترسی این اتوبان از سمت میدان آذربایجان به بزرگراه شمال غرب تبریز (ارس) را میسر می کند.

در راستای روان‌سازی ترافیک شهری ۶ پروژه تقاطع غیرهمسطح با اعتبار ۲ هزار میلیارد تومان در بودجه سال جاری تعریف و عملیات اجرایی پنج مورد آن آغاز شده است.

با هدف تسهیل تردد و روان‌سازی ترافیک، احداث ۶ تقاطع غیرهمسطح در بودجه سالانه شهرداری تبریز تعریف شده و عملیات اجرایی پل‌ها بی وقفه تداوم دارد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات