جوايز ارزنده پويش با انرژي براي دانش آموزان

به گزارش پایگاه خبری توانیر، محمد خدادادی با اشاره به این که پویش با انرژی علاوه بر طرح پاداش صرفه جویی است که در سال قبل به هموطنانی که صرفه جویی می کردند تا سقف رایگان شدن قبوضشان پرداخت می شد، خاطرنشان ساخت: هر ساله با شروع فصل گرما وسایل سرمایشی وارد مدار شده و حدود ٤٠ درصد از برق کشور را مصرف می کنند که اگر بخواهیم بزرگی این عدد را به تصویر بکشیم باید گفت که مجموع ظرفیت نیروگاههای همسایگان شمالی ایران از این میزان کمتر است.
وی با تاکید بر این که آن چه در پویش با انرژی خیلی اهمیت دارد آن است که از آسایش و رفاه مردم به هیچ عنوان کاسته نشود، تصریح کرد: اهداف پویش با حفظ همان رفاه و آسایش قبلی و تنها با مصرف بهتر از وسایل سرمایشی محقق خواهد شد.
خدادادی در خصوص جوایز پویش با انرژی گفت: در این پویش جوایز ارزنده ای از جمله ٣٠٠ خودرو داخلی، کمک هزینه خرید لوازم خانگی، لوازم الکترونیکی و بسته های دیجیتال مثل اینترنت رایگان و تماسهای صوتی رایگان به برندگان و شرکت کنندگان در پویش اهدا خواهد شد که هموطنان می توانند حداکثر با ١٠ درصد صرفه جویی در مصرف برق وارد پویش شده و با استمرار در صرفه جویی، امتیازات خود را بالاتر برده و شانس برنده شدنشان را افزایش دهند.
مجری طرح پویش با انرژی اضافه کرد: مشترکان برای جایزه خودرو در دو سطح با هم رقابت می کنند، براین اساس در سطح نخست به هر استان حداقل یک خودرو تخصیص داده شده است. در سطح بعد مشترکان در سطح ملی با هم رقابت می کنند، به طوری که استانی که بیشترین صرفه جویی را داشته باشد، شانس برنده شدن تعداد بیشتری خود را خواهد داشت.
به گفته وی، در کنار پویش با انرژی، یک پویش هم برای دانش آموزان داریم که طی آن این عزیزان از طریق مراجعه به برنامه کاربردی شاد و ثبت شناسه قبض برق، به کمک والدین وارد پویش شده و با صرفه جویی در مصرف برق، علاوه بر برخورداری از شانس برنده شدن جوایز اصلی پویش، خود نیز در قرعه کشی جوایز ارزنده ای از قبیل  کنسول بازی، تبلت و بسته های اینترنت شرکت داده خواهند شد.


لینک اصل خبر در سایت شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    منبع خبر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات