بهار زندگی در حیات وحش عینالی

بهار زندگی در حیات وحش عینالی

به گزارش شهریار ،  بابک دانش پناه با اعلام این خبر گفت: همزمان با فصل بهار، زاد و ولد گونه های حفاظت شده واقع در منطقه حیات وحش عینالی نیز آغاز می شود و در حال حاضر وضعیت جمعیتی گونه های کل و قوچ  نسبت به سالهای گذشته افزایش قابل توجهی داشته است.

وی افزود: امسال نیز شاهد فصل‌ پر بار دیگری در حیات وحش عینالی بوده ایم، به گونه ای که هم شاهد افزایش تولید مثل حیوانات و هم افزایش پوشش گیاهی و علوفه های قابل تغذیه حیوانات بوده ایم که همین امر موجب شده است تا بتوانیم علوفه مورد نیاز حیوانات منطقه حفاظت شده را از سطح کوه عینالی تامین کنیم.

مدیرعامل سازمان عون بن علی در ادامه با اشاره به استقبال بازدید کنندگان از این مجموعه گفت: پارک طبیعت و حیات وحش تفرجگاه عینالی با داشتن وسعت و موقعیت جغرافیایی مناسب و صخره ها و دره های طبیعی، همچنین قابل رویت بودن از تله کابین به عنوان یکی از برجسته ترین جاذبه های گردشگری قلمداد می شود.

دانش پناه به اهمیت حفاظت از این مجموعه نیز تاکید و خاطر نشان کرد: با افزایش تعداد حیوانات مجموعه، حفاظت مستمر از این جانداران بیش از پیش احساس می شود که امیدواریم با همکاری اداره کل حفاظت از محیط زیست استان بتوانیم در حراست از حیات وحش و افزایش جمعیت این جانداران که مقدمه ای برای افزایش شاخص های زیبا شناختی و توریسم پایدار در منطقه است نقش ایفا کنیم.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات