پاکسازی و لایروبی ۳ هزار مترمربع از جوب ها و کانال های مسیر ولیعصر (عج)

پاکسازی و لایروبی ۳ هزار مترمربع از جوب ها و کانال های مسیر ولیعصر (عج)

به گزارش شهریار ، حمید شاهوردی اعلام کرد: در تداوم طرح "نگهداشت شهری" و اجرای این طرح در محلات سطح منطقه، اکیپ های خدماتی مطابق برنامه ریزی انجام شده در تمامی موارد خدمات خود را ارائه کرده و سریعا اقدامات لازم را در این حوزه اجرائی می کنند.

وی گفت: بر همین اساس ۳ هزار مترمربع از کانال ها و جوب های سطح مسیر ولیعصر (عج) به ویژه مسیر رودکی در دستور کار قرار گرفت و پاکسازی و لایروبی شد که این امر باعث رفع انسداد جوب ها و کانال ها در مواقع بارندگی شد.

شاهوردی اعلام کرد: این معاونت با هدف ایجاد ایمن سازی و پیشگیری از مخاطرات احتمالی در مسیرهای جدید سطح منطقه و احداث پیاده رو با هدف اجرای طرح های انسان محور اقدام به آغاز چند پروژه مهم در این حوزه کرده است.

وی گفت: در همین راستا پروژه اجرای جدول و کانیوو و جداسازی پیاده رو از خیابان در مسیر خیابان وصال گلکار که به واسطه احداث مجتمع های مسکونی پرتردد شده است آغاز و هم اکنون توسط پیمانکار این معاونت وارد فاز عملیاتی شده است.

گفتنی است با اجرای طرح مذکور بسیاری از مخاطرات احتمالی در تردد خودروها و پیاده روی شهروندان از بین رفته و ایمن سازی مسیر را شاهد خواهیم بود.

شهردار منطقه ۱ در بخش دیگری از سخنان خود از استقبال قابل توجه بانوان از برنامه های ورزشی و هنری پارک بانوان شمس تبریزی خبر داد.

شاهوردی تصریح کرد: امور فرهنگی این منطقه با هدف توانمندسازی، ایجاد بسترهای مناسب برای رشد و تعالی خانواده ها، ایجاد شور و نشاط اجتماعی و توانمندسازی بانوان، اقدام به اجرای برنامه های مختلف فرهنگی، اجتماعی ویژ ای در پارک بانوان شمس تبریزی کرده که استقبال قابل توجهی را از سوی بانوان این شهر در پی داشته است.

وی گفت: بر همین اساس و به منظور بالندگی، و سلامت خانواده ها به ویژه بانوان برنامه های مهمی از جمله ورزش صبحگاهی، کارگاه های روانشناسی و آموزشی، بهداشت خانواده، کلاس های سوادآموزی، قرآن، زبان آموزی، صنایع دستی، هنرهای سنتی، آشپزی با ساختار جدید و احیای سنت های کدبانوی آذربایجانی، کتابخوانی و ... از اول سال آغاز و هم اکنون در ترم دوم این کلاس ها شاهد استقبال ویژه ای از سوی بانوان هستیم که در نوع خود قابل توجه است و این امر باعث ایجاد بسترهای جدید و رویکرد جدید به این موضوع از سوی امور فرهنگی شده است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات