تمرکز بر پروژه های آماده سازی، تسریع در آبادانی شهرک خاوران

تمرکز بر پروژه های آماده سازی، تسریع در آبادانی شهرک خاوران

به گزارش شهریار ، اکبر دنیادوست، شهردار منطقه، با تاکید بر اتخاذ سیاست رونق بخشی به حوزه ساخت و ساز و افزایش جمعیت پذیری در شهرک خاوران به دلیل فراهم آمدن زمینه ها و بسترهای  مناسب در سال ۱۴۰۳، از تمرکز شهرداری منطقه ۹ بر اجرایی شدن پروژه های آماده سازی قطعات شهرک خاوران خبر داد.

شهردار منطقه ۹ با اشاره به اختصاص بودجه مکفی برای این امر و انجام مکاتبات و هماهنگی های لازم بین نهادهای مرتبط با آماده سازی قطعات گفت: نظر به اهمیت پاسخگویی به نیازها و درخواست های مکرر مردمی مبنی بر آماده سازی قطعات و نیز اهمیت و تاثیرگذاری ویژه این پروژه های زیرساختی در فراهم آوردن زمینه های مناسب جهت ساخت و ساز و سپس، اسکان شهروندان در شهرک نوپای خاوران که به ایجاد و گسترش رفاه و آبادانی و سرسبزی این شهرک خواهد انجامید، در تلاش هستیم، پیشبرد پروژه های این حوزه اجرایی مهم را در سال جاری  با جدیت دنبال کنیم.

دنیادوست با تاکید بر لزوم فعال سازی مرحله های مختلف طرح های آماده سازی قطعات از قبیل خاکبرداری، خاکریزی، تسطیح، جدول کشی و ... افزود: تصویب بودجه پیشنهادی ۳۰۰ میلیارد ریالی منطقه ۹ در حوزه آماده سازی اراضی و قطعات شهرک خاوران، این منطقه را ملزم به آغاز و اجرایی کردن پروژه های مختلف آماده سازی برابر طرح تفصیلی موجود کرده است؛ از این رو، در تلاش هستیم سرعت اجرای پروژه های آماده سازی قطعات را بیش از پیش کنیم تا بتوانیم پاسخگوی درخواست ها و تقاضاهای مردمی در حال افزایش باشیم.

شهردار منطقه ۹، آماده سازی اراضی موسوم به ۵۵ هکتاری، طرح های خام معابر و قطعات نیازمند آماده سازی را از جمله طرح هایی دانست که به ترتیب اولویت، از ابتدای سال ۱۴۰۳ در برنامه ریزی پروژه های عمرانی منطقه ۹ جای گرفته اند.

دنیادوست، در پایان، خاطرنشان شد: خاکبرداری ضلع شمالی پل شبدری خلعت پوشان، آماده سازی خیابان های ۲۴ متری و سپس، ۲۰ متری، اراضی موسوم به ۵۵ هکتاری و قطعات نیازمند آماده سازی، جزو پروژه های آماده سازی (خاکبرداری، خاکریزی و تسطیح) در حال اجرای منطقه ۹ توسط معاونت فنی و عمرانی منطقه هستند که به ترتیب اولویت به اجرا در خواهند آمد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات