نهمین محفل "نقل دلدادگی"در فرهنگسرای الغدیر برگزار شد

نهمین محفل "نقل دلدادگی"در فرهنگسرای الغدیر برگزار شد

به گزارش شهریار ، نهمین محفل "نقل دلدادگی" به یاد شهیدان راه خدمت و با هدف تکریم و زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره دلاور مردان هشت سال دفاع مقدس و نشر و تعمیق فرهنگ ایثار و شهادت با حضور خانواده معظم شهید علی باقری و روایت‌گری حاج یاسر زیرک روز یکشنبه، ۲۰ خرداد ۱۴۰۳ در سالن‌ همایش‌های فرهنگسرای الغدیر برگزار شد.

در این محفل حاج یاسر زیرک از راویان و رزمندگان دوران دفاع مقدس به بیان خاطراتی از ایثار و رشادت‌های شهدا و رزمندگان این دوران پر افتخار پرداخت و مادر شهید علی باقری نیز به بیان خاطراتی از فرزند شهیدش پرداخت.

گفتنی است اجرای سرود توسط گروه نسیم ولایت، دکلمه خوانی، رونمایی از طراحی سیاه قلم شهید باقری و هم چنین  تقدیر و تجلیل از خانواده شهید علی باقری از دیگر بخش های این برنامه بود.

"محفل نقل دلدادگی" که بصورت ماهانه در فرهنگسرای الغدیر برگزار می‌شود، حکایت عشق، ایثار و جانفشانی‌های فرماندهان، رزمندگان و دلیرمردان و زنان هشت سال دفاع مقدس است که از زبان مادران و پدران شهدا، همرزمان و فرماندهان جنگ برای نسل جوان به گونه‌ای جذاب و شنیدنی روایت می‌شود.

فرهنگسرای الغدیر با برگزاری این برنامه بصورت ماهانه برآنست تا ضمن ادای احترام به تمام ایثارگران، جانبازان و خانواده‌های آنان، در راستای انتقال رشادت و جانفشانی‌های رزمندگان و پیام شهدا به نسل جوان گام بردارد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات