توجه ویژه به نورپردازی زیرگذرها، پلها و روگذرها

توجه ویژه به نورپردازی زیرگذرها، پلها و روگذرها

به گزارش شهریار ، هادی بدری در جلسه با سیامک آسیایی مدیرعامل سازمان سیما منظر و فضای سبز شهرداری تبریز اظهار داشت: بررسی میدانی و احصاء ایرادات روشنایی زیرگذرها، روگذرها و پل های سطح شهر، اجرای نورپردازی و رفع ایرادات احتمالی آنها در اسرع وقت ضروری است.

بدری افزود: بعد از رفع کامل ایرادات نورپردازی زیرگذرها، روگذرها و پل ها، رسیدگی به نورپردازی ورودی های شهر و تغییر چهره نورپردازی این نقاط باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با تاکید بر حمایت، همراهی و همکاری ستاد معاونت خدمات با سازمان سیما منظر و فضای سبز شهرداری تبریز گفت: شهردار محترم تبریز همواره در سخنان خود بر زیباسازی و رسیدگی به وضعیت نورپردازی های سطح شهر بخصوص ورودی های تبریز تاکید ویژه ای دارند و ضروری است در این راستا با همکاری و مشارکت ستاد معاونت خدمات و سازمان سیما منظر گام های جدی برداشته شود.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار تبریز در پایان سخنانش گفت:آبنماهای شهری یکی از المان های تاثیرگذار در زیبایی بصری فضاهای شهری هستند و در این خصوص اصلاح، بازسازی، رفع نواقصات و نورپردازی آب نماهای متعدد شهر تبریز نیز باید مورد توجه ویژه سازمان سیما منظر قرار گیرد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات