برگزاري دومين نمايشگاه ملي «آبادايران» با حضور فعال ...

به گزارش پایگاه خبری توانیر، در این نمایشگاه که از سوی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری و با مشارکت سازمانها و نهادهای مختلف و با هدف محرومیت زدایی و مردمی سازی اقتصاد برپا می شود، شرکت توانیر به همراه سایر شرکتهای زیرمجموعه وزارت نیرو حضوری فعال داشته و مدیران ارشد صنعت برق و شرکت توانیر ضمن ارائه آخرین دستاوردها و آمار و اطلاعات صنعت برق در حوزه برق روستایی، نیروگاههای تولید پراکنده، بورس انرژی و همکاری با شرکتهای دانش بنیان در جهت توسعه این صنعت به بازدیدکنندگان، پاسخگوی سوالات مختلف آنها نیز خواهند بود.
معرفی پویش پرجایزه انرژی از دیگر بخشهای جذاب دومین نمایشگاه ملی «آبادایران» در غرفه شرکت توانیر است که  بازدیدکنندگان را علاوه بر آشنایی با راهکارهای مدیریت مصرف برق به سمت بهره مندی از جوایز ارزشمند و متعدد پویش با انرژی از جمله خودرو داخلی ترغیب می کند.
همچنین در دومین روز برپایی نمایشگاه، دکتر رجبی مشهدی مدیرعامل شرکت توانیر در یک نشست خبری پاسخگوی سوالات خبرنگاران خواهد بود.
اتصال شرکتهای دانش بنیان خلاق و فناور و نخبگان به مسائل و ظرفیتهای مناطق کمتر برخوردار، گسترش مشارکت گروههای مردمی و جهادی در تعامل با شرکتهای دانش بنیان خلاق و فناور و مردمی سازی اقتصاد دانش بنیان کمک به رفع چالشهای مناطق کمتر برخوردار و ایجاد اشتغال پایدار با استفاده از توانمندیهای شرکتها و نخبگان و زیست بوم علمی نوآوری و فناوری کشور از دیگر اهداف برپایی دومین نمایشگاه ملی آباد ایران عنوان شده است.
در این نمایشگاه قرار است نمونه های موفق با موضوع مشارکت مردمی در اقتصاد دانش بنیان و نمونه های موفق در عرصه آبادانی و پیشرفت فناورانه معرفی شوند.

لینک اصل خبر در سایت شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    منبع خبر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات