در نشست بررسي مشكلات واحدهاي صنعتي استان آذربايجان ...

به گزارش پایگاه خبری توانیر به نقل از روابط عمومی توزیع نیروی برق تبریز، نشست بررسی مشکلات برق واحدهای صنعتی با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی و مدیران صنعت برق استان در محل استانداری برگزار شد.
در این نشست اکبر فرج نیا مدیرعامل توزیع نیروی برق تبریز با بیان این که این شرکت وظیفه خدمت رسانی به بیش از یک میلیون و ١١٦ هزار مشترک در ٣ شهرستان تبریز، آذرشهر و اسکو را برعهده دارد، با اشاره به برنامه ها و ابلاغیه های وزارت نیرو به منظور عبور موفق از اوج بار تابستان به تشریح برنامه های مدیریت بار، تعرفه های کشاورزی، خانگی، صنعتی، تجاری و اداری پرداخت.
در ادامه، محمد کلامی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی با تأکید بر اطلاع رسانی به هنگام برنامه های مدیریت بار اظهار داشت: با هدف عبور موفق از پیک بار تابستان، جلسات مدیریت، بررسی، تحلیل و هماهنگیهای لازم بین وزارتخانه های صمت، جهاد و نیرو تا پایان اوج بار برگزار شود.
وی با اشاره به نقش حساس استان در حوزه تولید صنایع غذایی و محصولات کشاورزی در کشور و پذیرش گردشگری، فصل کاری و اقدامات عمرانی در بازه زمانی تابستان، گفت: به منظور پیشگیری از تحمیل ضرر و زیان باید تمهیدات لازم برای مدیریت و مصرف بهینه انرژی اندیشیده شود.

لینک اصل خبر در سایت شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    منبع خبر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات