اجرای طرح «نگهداشت شهری» در الوار سفلی

اجرای طرح «نگهداشت شهری» در الوار سفلی

به گزارش شهریار ، سجاد رضایی با اشاره به اجرای ویژه تمامی فعالیت‌های خدمات شهری و محیط زیستی در طرح نگهداشت و پاکسازی سراسری معابر و شریان‌های اصلی غرب و شمال‌غرب کلان‌شهر تبریز اظهار کرد: اجرای طرح ضربتی و گسترده نگهداشت شهری به عنوان یکی از وظایف ذاتی شهرداری، به صورت ویژه در دستور کار قرار گیرد.

وی افزود: مهم‌ترین اهداف اجرای این طرح آراستگی شهر، افزایش رضایتمندی شهروندان، ارتقای سطح خدمات به شهروندان با استفاده بهینه از امکانات است.
معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری منطقه ۶ تبریز با اشاره به لایروبی کانال های سطح منطقه اذعان کرد: به منظور پیشگیری از ایجاد آب‌گرفتگی و مشکلات عبور و مرور برای اهالی و ساکنان حوزه غرب و شمال‌غرب تبریز آب‌راه الوار سفلی توسط عوامل معاونت محیط زیست و خدمات شهری شهرداری منطقه ۶ تبریز لایروبی شد.
سجاد رضایی با اشاره به زیرسازی، آسفالت‌ریزی و دال‌گذاری بتنی در مسیر الوار سفلی اظهار کرد: به منظور تردد آسان شهروندان به هنگام گذر از معابر سطح حوزه، دال گذاری بتنی بر روی آب‌رو ابتدای ورودی مسیر به انجام رسید.
وی در ادامه افزود: در همین راستا توسط نیروهای پرتلاش شهرداری منطقه ۶ تبریز دال گذاری عرضی بتنی بر روی آب‌رو مسیر به انجام رسیده و با این اقدام بهسازی و جدول گذاری این منطقه تکمیل شده است.

سجاد رضایی با بیان این مطلب اظهار کرد: شهرداری منطقه ۶ تبریز با استناد به تاکیدات شهردار کلانشهر تبریز و با توجه به مطالبه عمومی، درصدد حفظ و صیانت از اراضی ملی و بافت کنونی این منطقه است و به هیچ وجه نگاه منفعت‌ طلبانه به این موضوع ندارد.

وی افزود: شهرداری این منطقه در راستای مقابله قاطع با ساخت‌وساز غیرمجاز، در برابر تصرف اراضی توسط سودجویان، گسترش بی رویه و غیراصولی ساخت و ساز غیرقانونی و به موجب آن به مخاطره انداختن زیست شهری خواهد ایستاد و در این راه با هیچ احدی تعارف ندارد.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری منطقه ۶ تبریز در ادامه تصریح کرد: در تداوم مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز توسط معاونت محیط زیست و خدمات شهری شهرداری این منطقه، بیش از ۱۲ هزار مترمربع از اراضی مسیرهای قراملک، آناخاتون و پلیس راه تبریز - مرند از دست افراد فرصت‌طلب خارج شده و این اراضی به حالت کاربری اولیه درآمده است.

وی همچنین ادامه داد: حفظ بیت المال و دفاع از حقوق شهروندان جز خطوط قرمز مدیریت شهری است و با تقویت بخش حقوقی سعی در احقاق حقوق شهرداری در سایر مناطق هستیم.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات