جانمایی دکه‌های اغذیه‌فروشی در هشت پارک منطقه ۳ تبریز

جانمایی دکه‌های اغذیه‌فروشی در هشت پارک منطقه ۳ تبریز

به گزارش شهریار ، جلسه‌ای توسط کمیته مشارکت و سرمایه‌گذاری شهرداری منطقه، در خصوص نحوه واگذاری و جانمایی دکه‌های اغذیه‌فروشی در ۸ پارک سطح حوزه استحفاظی منطقه در قبال نگهداری از سرویس‌های بهداشتی سطح منطقه و همچنین چگونگی اجرای پروژه «غذای خیابانی ارتش» در محدوده پارک باغشمال برگزار شد.

در این جلسه، اعضاء کمیته مشارکت و سرمایه‌گذاری منطقه در مورد مکان‌یابی، طراحی و نوع و شکل سازه دکه‌های اغذیه‌فروشی به تبادل نظر پرداختند.

دکه‌های اغذیه‌فروشی در ۸ پارک سطح حوزه منطقه از آن جمله در پارک‌های محمدآباد، کوثر، هیات علمی، ملاصدرا، تربیت معلم، میدان منظریه، داش ساختمان و امامی، برای ارائه خدمات به شهروندان جانمایی و استقرار خواهند یافت.

در ادامه جلسه دومین موضوع مورد بررسی، نحوه اجرای پروژه «غذای خیابانی ارتش» با ۱۴ دکه به شکل سازه سبک در محدوده پارک باغشمال در فضایی ۵ در ۵۰ متر بود که بعد از ارائه نکته نظرات حاضران جلسه، مقرر گردید در جلسه آتی جمع‌بندی نهایی و برای اجرا سریعا اقدام شود.

جلسه کمیته مشارکت و سرمایه‌گذاری منطقه، با حضور معاونان و مدیران و مسئول امور مشارکت و سرمایه‌گذاری منطقه به صورت ماهانه برگزار می‌شود.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات