اجرای ۲۲ برنامه‌ در دهه امامت و ولایت در جنوب غرب تبریز

اجرای ۲۲ برنامه‌ در دهه امامت و ولایت در جنوب غرب تبریز

به گزارش شهریار ، اصغر آدی بیگ با بیان این که برگزاری مراسم و مناسبت‌ها بستری برای جریان‌سازی فرهنگی و اجتماعی و رسانه‌ای است، اظهار کرد: ۲۲ برنامه فرهنگی، ورزشی، مذهبی و هنری در دهه امامت و ولایت و روز عید غدیرخم در سطح جنوب غرب تبریز برگزار می شود.

وی افزود: برنامه‌های این دهه با عشق و ارادت علاقمندان به امیرالمومنین(ع) در جنوب غرب تبریز در راستای ترویج فرهنگ علوی برگزار می شود.

آدی بیگ با اشاره به برگزاری مراسم های ملی- مذهبی در طول سال در سطح حوزه منطقه ۷، عنوان کرد: عید سعید غدیر نیز یک روز مهم و بسیار ارزشمند است.

شهردار منطقه ۷ تبریز متذکر شد: برگزاری این مناسبت‌ها، علاوه بر ایجاد شور و نشاط در جامعه، این بسترها باعث مشارکت و حضور مردم نیز می شود.

آدی بیگ ابراز کرد: عمده برنامه های دهه امامت و ولایت و عید سعید غدیر خم، شامل برپایی ایستگاه صلواتی، همایش پیاده روی خانوادگی در روز غدیر، فضا سازی محیطی چاپ بروشور، تراکت و پوستر و تبلیغات شهری، نور افشانی، برپایی نمایشگاه و مسابقه توسط شهرداری منطقه ۷ تبریز و با همراهی مواکب مردمی، هیات های  حسینی و ایستگاههای صلواتی در مساجد، پارک ها و فرهنگ سراهای جنوب غرب تبریز است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات