مصوبات اجرایی قرارهای خدمت شهرداری منطقه ۵ تبریز بررسی شد

مصوبات اجرایی قرارهای خدمت شهرداری منطقه ۵ تبریز بررسی شد

به گزارش شهریار ، سیاوش فتح اللهی گفت: در راستای برگزاری  چهل وششمین  قرارخدمت شهرداری در منطقه ۵،  طی هفته جاری از روز یکشنبه تا چهارشنبه معاونین ستادی و مدیران کل شهرداری تبریز در منطقه ۵ حضور یافته و طی جلساتی با حضور شهردار و معاونین ومدیران منطقه پنج ،مسائل و مشکلات  موجود در منطقه بررسی شد.

معاون هماهنگی وامور مناطق شهردار تبریز افزود: بر اساس برنامه ریزی و هماهنگی این معاونت، معاونین محیط زیست و خدمات شهری، فنی و عمرانی و حمل ونقل وترافیک، برنامه ریزی وتوسعه سرمایه انسانی و شهرسازی ومعماری و مدیران کل شهرداری در طول هفته جاری نسبت به بررسی و حل وفصل مشکلات منطقه پنج اقدام کردند و صورت جلسات مربوطه توسط این معاونت به واحدهای ذیربط ابلاغ شد.

وی اعلام کرد:  این دوره از قرارهای خدمت شهرداری تبریز با محوریت بررسی مصوبات چهار دور قبلی و بررسی وضعیت نواحی مناطق و بررسی مشکلات منطقه با دید میدانی و ناحیه محوری برگزار می‌شود.

معاون هماهنگی وامور مناطق شهردار تبریز اظهار کرد: چهل و ششمین قرار خدمت شهرداری تبریز  در هفته آتی در منطقه ۵ برگزار خواهد شد.

شایان ذکر است: پیش از این،۴۵جلسه طی برگزاری چهار دوره قرار خدمت در شهرداری تبریز با هدف احصاء مشکلات و بررسی موانع و مشکلات موجود در مناطق دهگانه برپا شده است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات