عملکرد خدماتی مناطق و پیمانکاران ارزیابی می‌شود

عملکرد خدماتی مناطق و پیمانکاران ارزیابی می‌شود

به گزارش شهریار ، هادی بدری در جلسه با مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تبریز با اعلام این مطلب اظهار داشت: به منظور افزایش انضباط کاری پیمانکاران، کارگران و نیروهای خدمات شهری عملکرد معاونت های خدمات مناطق و پیمانکار مربوطه از اول تیرماه ارزیابی و امتیازدهی می شود.

وی همچنین با تاکید بر ضرورت بازدیدهای مستمر از وضعیت ماشین آلات و ناوگان خدمات رسانی گفت: بهبود وضعیت و  نحوه عملکرد جاروب های مکانیزه فعال در مناطق و رفع ایرادات جاروب ها و ماشین آلات مناطق دهگانه ایجاب می کند این ماشین آلات بصورت دوره ای بازدید و ارزیابی شود.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار تبریز در پایان سخنانش گفت: به منظور ارتقا سطح خدمات و ایجاد رقابت، فعالیت های تمامی مناطق ارزیابی و نتایج آن بصورت ماهانه به شهردار منطقه مربوطه و شهردار تبریز گزارش می شود.

چالش های خدماتی و زیست محیطی منطقه ۵ بررسی شد

با حضور معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار تبریز، شهردار منطقه و مدیران ستاد معاونت خدمات شهری چالش ها و مسائل حوزه خدمات شهری و میحط زیست شهرداری منطقه ۵ بررسی شد.

جلسه بررسی چالشهای حوزه خدمات شهری و محیط زیست در شهرداری منطقه ۵ با حضور هادی بدری معاونت شهردار تبریز، اکبر پور خردمند شهردار منطقه و مدیران ستاد خدمات شهری و همچنین معاونت خدمات شهری منطقه برگزار شد.

در این جلسه مشکلات و مسائل حوزه معاونت محیط زیست و خدمات شهری شهرداری منطقه ۵ بررسی و دستورات لازم در خصوص رفع آنان اتخاذ شد.

رفع مشکل کانال کندرود، تراس بندی ترانشه های آخر وی الهیه، پاسخگویی و رسیدگی به درخواست ها از سامانه ۱۳۷، تجهیز ماشین آلات زمستانی به برف روب، اتخاذ تمهیدات لازم برای آماده سازی کارگاه محلول ساز، تاکید بر جلوگیری از تخلفات ساختمانی در منطقه، از موارد مطرح در این جلسه بود.

توجه ویژه به اجرای بند ۲۰ ماده ۵۵، اهتمام ویژه به جمع آوری وانت بارهای مسدود کننده معابر، جمع آوری سگ های بلاصاحب در راستای پاسخگویی به شکایت های متعدد شهروندان در این خصوص، طعمه گذاری برای حیوانات موذی در کانالها، توسعه ناوگان خدمات شهری منطقه از دیگر مسائل مطروحه در این جلسه بود.

نگهداری و رسیدگی به وضعیت روشنایی معابر و پارکها، رسیدگی به وضعیت باکس های معیوب، لزوم استعلام از معاونت شهرسازی در خصوص پروانه های ساختمانی نیز از جمله موارد مطرح شده در این جلسه بود.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات