تداوم اجرای طرح شنبه های بدون دستفروش در محدوده مرکزی تبریز

تداوم اجرای طرح شنبه های بدون دستفروش در محدوده مرکزی تبریز

به گزارش شهریار ،  رسول شایان ضمن اعلام خبر فوق افزود: در راستای ساماندهی معابر منطقه ۸، طرح جمع آوری دستفروشان با عنوان شنبه های بدون دستفروش در کلیه معابر و محورهای محدوده شهرداری منطقه ۸ از سال قبل آغاز شده و این هفته نیز تداوم یافت که در قالب این طرح، عوامل سدمعبر منطقه ۸، با جمع اوری بساط دست فروشان در کلیه معابر شهری، مانع ایجاد سد معبر و بازگشت آرامش به معابر شهرداری منطقه ۸ شدند.

وی با تاکید بر اینکه جمع آوری دستفروشان وظیفه قانونی شهرداری میباشد، گفت: قانون به ما برای جمع آوری دستفروشان تکلیف کرده و ما با جمع اوری دست فروشان تنها به وظیفه قانونی خود عملی می کنیم.

نصب بنرهای آموزشی در راستای پیشگیری از حمله سگهای خیابانی

در راستای اطلاع رسانی و آموزش شهروندان سطح حوزه در مقابله با حمله سگهای خیابانی، امور ارتباطات شهرداری منطقه ۸ اقدام به فضاسازی و نصب بنرهای اطلاع رسانی در معابر سطح حوزه کرد.

در این بنرها نکات لازم در خصوص مراقبت از جان و جلوگیری از حمله سگهای خیابانی، برای عموم شهروندان تشریح شده است.

رنگ آمیزی کافوهای برق و مخابرات در محدوده شهرداری منطقه ۸

معاون خدمات شهری شهرداری منطقه ۸ تبریز از رنگ آمیزی کافوهای برق و مخابرات در محدوده شهرداری منطقه ۸ خبر داد.

رسول شایان ضمن اعلام خبر فوق گفت: در راستای زیباسازی و رفع آلودگی بصری کافوهای مخابرات و برق در معابر سطح حوزه، عوامل خدمات شهری منطقه ۸ اقدام به رنگ آمیزی آنها در معابر سطح حوزه کردند.
وی افزود: در فاز نخست این طرح کافوهای میدان شهید بهشتی و خیابان امام خمینی، رنگ آمیزی شدند و در فازهای بعدی کافوهای سایر معابر منطقه با رنگهای شاد رنگ آمیزی خواهند شد.


تداوم کاشت گلهای تابستانی در معابر و میادین منطقه ۸

مسئول سیمامنظر شهرداری منطقه هشت از تداوم کاشت انواع گلهای تابستانی در معابر و میادین سطح حوزه خبر داد.

غفار جلیلی ضمن اعلام خبر فوق افزود:در راستای اجرای فاز دو گلکاری های سال ۱۴۰۳، واحد فضای سبز منطقه هشت از ماه گذشته اقدام به کاشت گلهای تابستانی در بوستانها و معابر سطح حوزه کرد.
جلیلی گفت: در فاز دوم گلکاری های انجام شده با استفاده از گونه های خوش رنگ و زیبا، طی روزهای آتی مناظر بدیعی در فضای سبز شهری منطقه ایجاد خواهد شد.
وی توسعه گلکاری های انبوه را یکی از وظایف این واحد خوانده و گفت: گلکاری های فصلی انجام شده، با نظارت های مداوم و فعال پیگیری می شود.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات