افتتاح سه تقاطع غیرهمسطح در قزوین به زودی

افتتاح سه تقاطع غیرهمسطح در قزوین به زودی

http://www.bananews.ir/شهردار قزوین گفت: عملیات اجرایی تقاطع‌های غیرهمسطح نصر، سرداران و ارتباطات به مرحله پایانی رسیده و در مهرماه سال‌جاری زودتر از موعد تعیین شده، شهروندان شاهد بهره‌ برداری از این سه طرح مهم خواهند بود.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) مسعود نصرتی با اشاره به اینکه افتتاح این سه طرح در بهبود ترافیک شهر قزوین نقش مهمی خواهد داشت، بیان کرد: استفاده از پیمانکاران مجرب و توانمند در شهر قزوین باعث شده است که بتوانیم پروژه‌های کلانی در شهر قزوین اجرایی کنیم و قزوین را در مسیر تحول قرار دهیم. نصرتی با اشاره به طرح تقاطع غیرهمسطح نصر گفت: عملیات اجرایی این طرح از تیرماه سال ۹۰ با اعتبار ۵۵میلیارد ریال به طول ۸۵۰ متر و عرض ۲۴ متر آغاز شد. شهردار قزوین به طرح ساخت تقاطع غیرهمسطح سرداران اشاره و بیان کرد: عملیات اجرایی این طرح نیز از مردادماه سال ۹۰ با اعتبار ۵۵میلیارد ریال به طول ۴۵۰ متر و عرض ۲۲ متر آغاز شده است.

این مقام مسوول در مورد طرح پل غیرهمسطح ارتباطات نیز گفت: عملیات اجرایی این طرح از اردیبهشت ماه سال ۹۰ با اعتبار اولیه ۱۰میلیارد ریال آغاز شد. وی با بیان اینکه در شهر قزوین باید ۲۷تقاطع غیرهمسطح احداث شود، گفت: احداث ۱۳تقاطع غیرهمسطح در دستور کار شهرداری قزوین قرار دارد و سعی بر این است با حداقل منابع ساخت این تقاطع‌ها را به اتمام برسانیم.

    نظرات