تعیین دو نقطه در شهر برای عرضه احشام مخصوص عید قربان

تعیین دو نقطه در شهر برای عرضه احشام مخصوص عید قربان

به گزارش شهریار ، هادی بدری در جلسه ساماندهی عرضه دام زنده برای عید قربان که با حضور قدرتی مدیرعامل کشتارگاه صنعتی تبریز، علوی معاون اداره نظارت دامپزشکی استان آذربایجان شرقی  و معاون خدمات شهری شهردار منطقه ۶ برگزار شد، اظهار داشت: امسال در راستای کنترل عرضه بهداشتی دام ویژه عید قربان دو مکان متمرکز و موقت واقع در ابتدای جاده آناخاتون (اسپیران) نرسیده به جایگاه سی. ان. جی و مجاور کشتارگاه صنعتی شهرداری تبریز واقع در خروجی تازه کند خسروشاه برای این منظور اختصاص یافته است.

وی افزود: با هماهنگی سازمانها و نهادهای مختلف در راستای جلوگیری از عرضه احشام در نقاط مختلف با حکم قضایی نسبت به جلوگیری از عرضه در نقاط مختلف اقدام خواهد شد و در این خصوص با نصب بنر اطلاع رسانی های لازم صورت گرفته است و همچنین نیروهای خدمات شهری مناطق، دامپزشکان و عوامل کشتارگاه نیزدر نقاط تعیین شده عرضه احشام مستقر خواهند بود.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار تبریز گفت: مدیریت محل ساماندهی احشام ویژه عید قربان با سازمان میادین با همکاری منطقه ۶ تبریز خواهد بود و اطلاع رسانی محیط شهری و محوطه میدان بر عهده معاونت های دهگانه و سازمان میادین خواهد بود.

جلسه ساماندهی عرضه احشام برای عید قربان با حضور معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار تبریز، قدرتی مدیرعامل کشتارگاه صنعتی تبریز، علوی معاون اداره نظارت دامپزشکی استان آذربایجان شرقی، معاون خدمات شهرداری منطقه ۶ و مدیران ستاد خدمات شهری برگزار شد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات