تخصیص ۴۵ میلیارد تومان برای طرح کارت منزلت شهروندی/ شارژ ۸۰۰ هزار تومانی برای هر کارت

تخصیص ۴۵ میلیارد تومان برای طرح کارت منزلت شهروندی/ شارژ ۸۰۰ هزار تومانی برای هر کارت

به گزارش شهریار ، پارلمان شهری در یکصد و نود و نهمین جلسه خود دستور العمل اصلاحی کارت منزلت شهروندی را تصویب کرد و بر اساس این اصلاحیه مبلغ اختصاصی برای هر کارت از ۴۰۰ هزار تومان به ۸۰۰ هزار تومان افزایش یافت.

طرح کارت منزلت شهروندی در بودجه سال جاری شهرداری تبریز با تخصیص اعتباری بالغ بر ۴۵ میلیارد تومان آغاز شده است و روند اجرای آن با اعمال تغییرات تسریع خواهد شد.

بر اساس مفاد این اصلاحیه آزادگان، جانبازان و خانواده های شهدا( والدین همسر و فرزندان) بدون در نظر گرفتن شرایط سنی، تمامی معلولان تحت پوشش سازمان بهزیستی، تمامی شهروندان بالای ۶۵ سال و خبرنگاران مشمول این طرح هستند.

در این جلسه پیشنهاد شهردار تبریز مبنی بر اهدای تخفیف عوارض ۲۵ درصد برای دریافت کنندگان کارت منزلت عضو فعال در سامانه بهروب نیز به تصویب شورا رسید.

از دیگر مصوبات این جلسه بهره مندی دارندگان کارت منزلت از خدمات پارکینگ و ورودیه تفرجگاه عون بن علی و تفرجگاه ائل‌گلی بود.

همچنین براساس این مصوبه استفاده از مراکز فرهنگی، فرهنگسراها و کتابخانه‌های شهرداری و موزه های تحت پوشش شهرداری صد در صد رایگان است.

مقرر شد تخفیف کارت منزلت برای سینماها و کنسرت‌های بومی و موسیقی آذربایجانی، ۳۰ درصد حداکثر ۴ مورد در طول سال و در هر فصل سال یک نوبت تخفیف فیلم ارائه شود.

بر اساس مصوبات امروز شورا خبرنگاران نیز در جامعه هدف طرح کارت منزلت قرار می گیرند.

گفتنی است، کارت منزلت دارای مبلغ تعیین شده است و در طول سال یک بار شارژ خواهد شد و سازمان فرهنگی هنری اجتماعی شهرداری متولی اجرای طرح کارت منزلت خواهد بود.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات