انتصاب مسئول نمايندگي هسته گزينش توانير در شركت ...

به گزارش پایگاه خبری توانیر به نقل از روابط عمومی توزیع برق غرب مازندران، مدیرکل دفتر هسته گزینش شرکت توانیر در این مراسم گفت: اصلاح جامعه وظیفه همه ماست و تمام هم و غم ما همین است و باید تلاش کنیم نظام اسلامی در همه قسمت ها از سلامت نسبی خوبی برخوردار باشد و قطعا هرچه رضایت مردم بیشتر باشد، خداوند متعال راضی تر و ماندگاری نظام بیشتر است.
مدیرعامل شرکت توزیع برق غرب مازندران نیز در این مراسم از زحمات مهندس مولایی و همکارانشان در طول مدت تصدی خدمت در این مسئولیت قدردانی کرد و با بیان اینکه در طول مدت خدمت باید همواره از فرآیندهای هسته گزینش با موفقیت عبور کنیم، افزود: برخی از فرآیندها با توجه به نیاز روز و تغییر وضعیت در صنعت برق نیاز به اصلاح و بازنگری دارند و داشتن سلامت اداری در پیشبرد خدمت رسانی مطلوب به مردم تاثیرگذار است. از همین رو باید افراد متخصص و متعهد به کار در صدر مسئولیت ها قرار گیرند تا یک سازمان سالم و پیشرو داشته باشیم.
در ادامه مولایی مسئول نمایندگی هسته گزینش شرکت توانیر در برق منطقه ای مازندران و گلستان گفت: مهمترین سرمایه هر سازمان و شرکتی منابع انسانی آن است که هسته گزینش تعیین کننده سرمایه گذاری مطلوب در این قسمت است و که اگر به طور صحیح اجرا شود، فواید آن نه تنها در خود شرکت بلکه در سطح جامعه تاثیرگذار خواهد بود.
وی افزود: هر کدام از مدیران در معرفی افراد باید خود گزینش هایی از قبل داشته باشند تا در انتخاب افراد اصلح تسهیل صورت گیرد.

لینک اصل خبر در سایت شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    منبع خبر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات