گام بلند شهرداری منطقه ۳ در حوزه ورزش شهری/ اختصاص ۲۵ درصد از بودجه عمرانی شهرداری منطقه ۳ به زیرساخت های ورزشی

گام بلند شهرداری منطقه ۳ در حوزه ورزش شهری/ اختصاص ۲۵ درصد از بودجه عمرانی شهرداری منطقه ۳ به زیرساخت های ورزشی

به گزارش شهریار ، علی قاسمی با بیان اینکه ، ورزش و تفریحات به عنوان اصلی‌ترین شاخص در ارتقای سطح نشاط و شادابی اجتماعی چه در بعد عمومی و همگانی و چه در بعد قهرمانی و حرفه‌ای مطرح می باشد ، افزود: در این راستا شهرداری منطقه سه ،۲۵ درصد از بودجه عمرانی خود را در سال ۱۴۰۳ به ایجاد زیرساخت های حوزه ورزش اختصاص داده است.

وی افزود: سیاست‌گذاری محرومیت‌زدایی در ورزش شهری، امر مهم دیگری است که باید به آن توجه ویژه شود. که در این خصوص ۴ سالن ورزشی در مناطق کم برخوردار منطقه ۳ در حال احداث است.

قاسمی با اشاره به اینکه مجموعه ورزشی و تفریحی شهید تجلایی با ۸۵۰ میلیارد اعتباریکی از بزرگ ترین پروژ های عمرانی منطقه ۳ است ، افزود: این مجموعه در زمینی به مساحت ۴ هزار و ۲۰۰ متر مربع وبا اعتباری بالغ بر ۸۵۰ میلیارد ریال در حال احداث است.

شهردار منطقه ۳ با اشاره به اینکه این مجموعه در مجاورت استخر سرپوشیده شهید تجلایی در حال احداث است افزود: شهرداری منطقه ۳ ضمن بازسازی سالن استخر شهید تجلایی در کنار آن نسبت به احداث فضاهای دیگر شامل تالار برای مراسمات مختلف ، سالن های های مختلف برای ورزش های رزمی وبدنسازی و... اقدام می کند.

شهردار منطقه ۳ تبریز همچنین  از تسریع روند احداث مجموعه ورزشی چندمنظوره ویژه بانوان در "میدان تیر" ارتش در ضلع جنوبی بلوار شهید قاسم سلیمانی (کمربندی میانی) خبر داد وگفت: یکی از پروژه های تعریف شده در محل میدان تیر ارتش، احداث مجموعه تفریحی و ورزشی چند منظوره ویژه بانوان است که در این راستا طرح این مجموعه آماده شده وبه زودی وارد فاز اجرایی آن خواهیم شد.

وی با بیان اینکه مجموعه تفریحی ورزشی چند منظوره ویژه بانوان با وسعت ۹ هزار متر مربع توسط شهرداری  منطقه ۳تبریز احداث می شود، افزود: برای احداث مجموعه فرهنگی ورزشی تفریحی بانوان اعتباری  بالغ بر ۶۵۰ میلیارد ریال پیش بینی شده که احداث این مجموعه می تواند در پر کردن اوقات فراغت بانوان و همچنین سلامت وشادابی آنها نقش تاثیرگذار داشته باشد.

قاسمی تصریح کرد: این مجموعه ویژه بانوان بوده وکاربری های مختلف ، مثل مرکز تفریحی ، رستوران ومحل اقامتی در آن تعریف شده است.

وی ادامه داد: در کنار این پروژ ها ۳ سالن ورزشی از سوی شهرداری منطقه ۱ به عنوان منطقه معین در حوزه شهرداری منطقه ۳ در حال احداث است که با بهره برداری از این پروژ ها شاهد افزایش سرانه ورزشی منطقه به مقدار قابل توجه خواهیم بود.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات