هوشمندسازی بیش از ۴۰ درصد خدمات شناسهدار سازمان بنادر و دریانوردی تا پایان ۱۴۰۳
مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات (فاوا) سازمان بنادر و دریانوردی با اشاره به اهمیت ارائه خدمات غیرحضوری به ذینفعان و ارباب رجوع به عنوان یکی از تکالیف مهم ابلاغی به تمامی بنادر، عنوان کرد: بخشهایی از این موضوع تا کنون محقق شده و ادامه آن نیز با حمایت مدیران محترم حوزههای کسب و کار سازمان بنادر و دریانوردی به سرعت تحقق مییابد و در همین راستا پس از این، تمامی خدمات جدید شناسهدار به صورت الکترونیک و از طریق درگاه صدور مجوزها و پنجره واحد خدمات سازمان به متقاضیان ارایه میشود.
متن کامل خبر در سایت پایگاه خبری وزرات راه و شهرسازی
نظرات