دیدار شهردار تبریز با خانواده استاندار فقید آذربایجان‌شرقی، سردار عابدین خرم

دیدار شهردار تبریز با خانواده استاندار فقید آذربایجان‌شرقی، سردار عابدین خرم

به گزارش شهریار ، یعقوب هوشیار عصر امروز به همراه حجت الاسلام والمسلمین رسول برگی، حجت الاسلام سید کاظم زعفرانچی‌لر، یاسین بجانی و حکیمه غفوری از اعضای شورای اسلامی شهر، با خانواده استاندار فقید آذربایجان‌شرقی دکتر زین‌العابدین رضوی خرم دیدار و گفتگو کرد.

شهردار تبریز در این دیدار، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره استاندار فقید آذربایجان شرقی، وی را یکی از مسئولان جهادی و استانداران کارآمد و پیگیر استان معرفی کرد که در طول دوره خدمت خود بارها منشا اثرات خیر بوده است.

وی به روند تسهیل امور شهری تبریز در دوران مرحوم عابدین خرم اشاره کرده و افزود: هم‌افزایی خوبی بین دستگاه‌های دولتی در دوران مدیریت سردار خرم اتفاق افتاده بود و امروز فقدان وی در مدیریت شهری و استانی به شدت احساس می‌شود.

هوشیار با بیان اینکه عابدین خرم در مسیر پیشرفت آذربایجان شرقی لحظه ای درنگ نکرد، یادآور شد: عابدین خرم استانداری دلسوز بود که فقدانش برای همه ما تاسف بار است.

سردار سرتیپ دوم زین العابدین رضوی خرم در سال ۱۳۴۵ شمسی در شهرستان شاهین دژ به دنیا آمد. پس از طی دوره‌های آموزشی تخصصی در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، از ۱۳۸۹ تا ۱۳۹۱ جانشین فرمانده «سپاه شهدا» آذربایجان غربی و در فاصله سال‌های ۱۳۹۱ تا ۱۳۹۶ به عنوان فرمانده آن فعالیت می‌کرد. این سردار سپاه از ۱۳۹۶ تا ۱۴۰۰ فرماندهی «سپاه عاشورا» در آذربایجان شرقی را بر عهده داشت.

هیئت دولت، بیست و پنجم مهر ماه ۱۴۰۰ شمسی با توجه به سوابق درخشان مدیریتی سردار خرم در عرصه‌های مختلف، وی را به مسئولیت استاندار آذربایجان شرقی و نماینده عالی دولت در این استان منصوب کرد.

عابدین خرم به علت مشکلات ریوی به جا مانده از دوران جنگ و عفونت تنفسی ناشی از بیماری کرونا، روز شنبه ۳۰ دی ماه در بیمارستان امام رضا(ع) تبریز دار فانی را وداع گفت.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات